Manažer obchodního týmu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Budování a řízení outbound týmu v dynamicky se rozvíjejícím CC
• Proaktivní leadership: hodnocení, motivace a rozvoj týmu
• Pravidelné hodnocení hovorů, analýzy, online náslechy, zpětná vazba a koučink
• Odpovědnost za plnění ročních/ měsíčních plánů, KPI ukazatelů a obchodních výsledků týmu
• Participace na nastavování procesů v rámci CC a zlepšování efektivity procesů v rámci týmu Analýza trhu a interního prostředí, flexibilní návrh a akceptace nápravných opatření
• Účast na projektech
• Reporting ukazatelů a výsledků za outbound tým

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zázemí renomované mezinárodní společnosti
• Samostatnou, zodpovědnou práci s možností odborného i profesního růstu
• Možnost participace na zajímavých projektech
• Notebook, mobilní telefon
• Benefity:
o Dovolená navíc
o Vzdělávání
o Příspěvek na stravování, atd.

Informace o náboru

Jste cílevědomá osobnost s orientací na výsledky a nebojíte se náročných úkolů?
Chcete se podílet na výsledcích byznysu?
Máte rádi dynamické a rychle se měnící prostředí?
Baví Vás pracovat s lidmi a motivovat je k nadstandardním výkonům?
Dokážete si získat respekt svého šéfa i týmu zároveň?
Pak hledáme právě Vás…

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Stabilní společnost, působící dlouhodobě v rámci celé ČR. Nabízí stabilní zázemí, skvělé pracovní podmínky a možnost kariérního růstu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Zralá a silná manažerská osobnost
• Velmi dobré organizační a manažerské dovednosti
• Orientace na cíl, průbojnost a aktivní přistup k práci
• Proklientská orientace Flexibilita, otevřenost změnám a novým výzvám
• Týmový hráč
• VŠ ekonomického směru výhodou
• Min. 3 roky manažerské praxe v oblasti zákaznické péče a prodeje
• Prokazatelná zkušenost s vedením týmu
• Zkušenost s nastavováním procesů a jejich implementací
• Znalost AJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2057809  Posting date: 23.3.2015