We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Payroll Administrator – významný zahraniční klient
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného zahraničního klienta hledáme dynamického a zodpovědného člověka se zkušenostmi se zpracováním podkladů pro mzdy a orientací v mzdově-personální legislativě.
NÁPLŇ PRÁCE:
• zpracování podkladů pro mzdy a fakturaci, kontrola dat a výstupů
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a klientem (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, …řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Excel – reporting včetně ad hoc požadavků
NÁPLŇ PRÁCE:
• zpracování podkladů pro mzdy a fakturaci, kontrola dat a výstupů
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a klientem (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, …řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Excel – reporting včetně ad hoc požadavků
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci pro velkou a velmi prestižní mezinárodní společnost
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody
• práci pro velkou a velmi prestižní mezinárodní společnost
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody
Informace o náboru
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Velká celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Velká celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2161373
Posting date: 30.6.2015
2015-06-30
location: Praha Position: Controller, Mzdový účetní, Personalista, Specialista odměňování a benefitů, Specialista reportingu Company: ADECCO spol.s r.o.