Recepční v mezinárodní společnosti

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Dobrovíz, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.08.2016
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 Kč měsíčně

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chceš pracovat v celosvětově známé a renomované společnosti? Pro našeho klienta, lídra mezi internetovými obchody, hledáme vhodné kandidátky na pozici recepční/asistentky. Pokud jsi motivovaná osobnost se zájmem rozvíjet své schopnosti i kariéru, plynule se domluvíš anglicky a rozumíš si s počítačem, pošli své CV a využij příležitost stát se součástí jedné z nejúspěšnějších společností.

Náplň práce
• Vyřizování příchozích a odchozích hovorů a e-mailů.
• Odesílání, administrace a třídění pošty.
• Rezervování místností a celková příprava meetingů.
• Zajišťování hotelu, letenek aj.
• Administrativní podpora týmu.
• Správa některých projektů společnosti (např. bonusový program).
• Ostatní administrativní ad hoc úkoly.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Bohatý program benefitů – dotované stravování, sleva na produkty, příspěvky na pojištění, vzdělávání aj.
• Klouzavá pracovní doba po-pá 7:30/8:00 – 16:30/17:00h.
• Zázemí stabilní a prosperující nadnárodní společnosti.
• Možnost kariérního růstu a vzdělávání.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Internetový obchod

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Předchozí zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou.
• Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC.
• Schopnost práce pod stresem.
• Důslednost a samostatnost.
• Pečlivost.
• MÍSTO PRACOVIŠTĚ DOBROVÍZ - ochotu dojíždět

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2638157  Posting date: 26.8.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: 25 000 Kč měsíčně