Koordinátor asistenční centrály s AJ - 20.000 fix + bonusy!

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha, Na Pankráci, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20 000Kč - 25 000Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Přijímaní příchozích hovorů od klientů v nouzové situaci
• Organizace a koordinace pomoci po telefonu
• Poskytování informací klientům
• Zpracování jednoduché související administrativy

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Fixní plat 20.000Kč + variabilní složka 4 000 – 5 000Kč!
• Bohatý systém benefitů
• Atraktivní pracoviště - Na Pankráci, Praha – Nusle
• Zázemí silné a stabilní společnosti
• Přátelské prostředí a otevřenou firemní kulturu
• Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Chcete pracovat pro leadra na trhu v poskytování komplexních asistenčních služeb a zároveň pomáhat lidem v nouzi? Pak neváhejte a zašlete nám Váš životopis!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Středoškolské vzdělání s maturitou
• Zkušenost z call centra podmínkou!
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni podmínkou!
• Znalost dalšího jazyka velkou výhodou!
• Dobrá znalost práce na PC – Word, Excel, internet
• Výborné komunikační a organizační dovednosti
• Odolnost vůči stresu a zvládání multitaskingu
• Ochota pracovat ve směnném provozu (klouzavý začátek pracovní doby a víkendy!)
• Spolehlivost a týmovost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2794084  Posting date: 18.4.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: 20 000Kč - 25 000Kč