We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor asistenční centrály s AJ - 20.000 fix + bonusy!
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha, Na Pankráci, Hlavní město Praha
Praha, Na Pankráci, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2017
01.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20 000Kč - 25 000Kč
20 000Kč - 25 000Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Přijímaní příchozích hovorů od klientů v nouzové situaci
• Organizace a koordinace pomoci po telefonu
• Poskytování informací klientům
• Zpracování jednoduché související administrativy
• Organizace a koordinace pomoci po telefonu
• Poskytování informací klientům
• Zpracování jednoduché související administrativy
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Fixní plat 20.000Kč + variabilní složka 4 000 – 5 000Kč!
• Bohatý systém benefitů
• Atraktivní pracoviště - Na Pankráci, Praha – Nusle
• Zázemí silné a stabilní společnosti
• Přátelské prostředí a otevřenou firemní kulturu
• Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci
• Bohatý systém benefitů
• Atraktivní pracoviště - Na Pankráci, Praha – Nusle
• Zázemí silné a stabilní společnosti
• Přátelské prostředí a otevřenou firemní kulturu
• Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Chcete pracovat pro leadra na trhu v poskytování komplexních asistenčních služeb a zároveň pomáhat lidem v nouzi? Pak neváhejte a zašlete nám Váš životopis!
Chcete pracovat pro leadra na trhu v poskytování komplexních asistenčních služeb a zároveň pomáhat lidem v nouzi? Pak neváhejte a zašlete nám Váš životopis!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Středoškolské vzdělání s maturitou
• Zkušenost z call centra podmínkou!
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni podmínkou!
• Znalost dalšího jazyka velkou výhodou!
• Dobrá znalost práce na PC – Word, Excel, internet
• Výborné komunikační a organizační dovednosti
• Odolnost vůči stresu a zvládání multitaskingu
• Ochota pracovat ve směnném provozu (klouzavý začátek pracovní doby a víkendy!)
• Spolehlivost a týmovost
• Zkušenost z call centra podmínkou!
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni podmínkou!
• Znalost dalšího jazyka velkou výhodou!
• Dobrá znalost práce na PC – Word, Excel, internet
• Výborné komunikační a organizační dovednosti
• Odolnost vůči stresu a zvládání multitaskingu
• Ochota pracovat ve směnném provozu (klouzavý začátek pracovní doby a víkendy!)
• Spolehlivost a týmovost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2794084
Posting date: 18.4.2017
2017-04-18
location: Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor, Telefonní operátor Company: ADECCO spol.s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 20 000Kč - 25 000Kč