We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent zákaznického servisu od 18.000,- Kč
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Plzeňský kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj, Praha
Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Plzeňský kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte práci jako REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU PRO NĚMECKÝ TRH? Baví Vás práce s lidmi a hledáte práci u zaměstnavatele s dobrým jménem na trhu? Rádi komunikujete německy? Pak neváhejte a kontaktujte náš ještě dnes!!!
Mezinárodní společnost, která si cení šikovných zaměstnanců a váží si svých zákazníků, hledá vhodného kandidáta na pozici:
REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU od 18.000,- Kč
Náplň práce:
* komunikace s německy mluvícími zákazníky
* vyřizování dotazů zákazníků
* zanášení dat do interního systému
* spolupráce s obchodním oddělením společnosti
* pravidelný reporting nadřízenému
Mezinárodní společnost, která si cení šikovných zaměstnanců a váží si svých zákazníků, hledá vhodného kandidáta na pozici:
REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU od 18.000,- Kč
Náplň práce:
* komunikace s německy mluvícími zákazníky
* vyřizování dotazů zákazníků
* zanášení dat do interního systému
* spolupráce s obchodním oddělením společnosti
* pravidelný reporting nadřízenému
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
* zajímavou práci v mladém kolektivu
* motivující mzdové ohodnocení
* zázemí mezinárodní společnosti
* možnost dalšího kariérního rozvoje
* pomoc při přestěhování
* další benefity
Místo výkonu práce: Brno
* zajímavou práci v mladém kolektivu
* motivující mzdové ohodnocení
* zázemí mezinárodní společnosti
* možnost dalšího kariérního rozvoje
* pomoc při přestěhování
* další benefity
Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
mezinárodní obchodní společnost
mezinárodní obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* výborná znalost NJ slovem i písmem podmínkou
* komunikativní znalost AJ
* alespoň minimální praxe v zákaznickém servisu výhodou
* znalost práce na PC
* schopnost pracovat v týmu
* schopnost pracovat pod stresem
* SŠ/VŠ vzdělání
* výborná znalost NJ slovem i písmem podmínkou
* komunikativní znalost AJ
* alespoň minimální praxe v zákaznickém servisu výhodou
* znalost práce na PC
* schopnost pracovat v týmu
* schopnost pracovat pod stresem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1307890
Posting date: 6.8.2012
2012-08-06
location: Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Plzeňský kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj, Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor Company: Advantage Consulting, s.r.o.