We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka administrativy s němčinou
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Práce v systému SAP
* Aktualizace a kontrola dat
* Účetní administrativa
* Komunikace se zahraničními klienty v němčině (telefonicky/emailem)
* Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti
* Aktualizace a kontrola dat
* Účetní administrativa
* Komunikace se zahraničními klienty v němčině (telefonicky/emailem)
* Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 5 týdnů dovolené
* dny volna navíc
* stravenky
* flexibilní pracovní doba
* home office
* jazykové kurzy a další vzdělávání
* Místo výkonu práce: Praha
* dny volna navíc
* stravenky
* flexibilní pracovní doba
* home office
* jazykové kurzy a další vzdělávání
* Místo výkonu práce: Praha
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Mezinárodní německá společnost v oblasti telekomunikace
Mezinárodní německá společnost v oblasti telekomunikace
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Znalost němčiny na pokročilé úrovni
* SŠ/VŠ vzdělání
* Dobrou znalost MS Office
* Komunikativnost a týmového ducha
* Pečlivost
* SŠ/VŠ vzdělání
* Dobrou znalost MS Office
* Komunikativnost a týmového ducha
* Pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2612074
Posting date: 17.6.2016
2016-06-17
location: Praha, Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista back office, Specialista fakturace a plateb Company: Advantage Consulting, s.r.o.