Vedoucí prodejny Swarovski

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Plzeň, Plzeňský kraj, Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26.000,- Kč - 36.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Zodpovědnost za plynulý chod prodejny
* Vedení a školení zaměstnanců, plánování jejich směn
* Práce s luxusními šperky dle firemních standardů
* Úzký kontakt se zákazníky
* Dosahování stanovených cílů a report vedení

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Možnost seberealizace a osobního rozvoje
* Příjemné pracovní prostředí
* Zaškolení a návazná produktová školení
* Odměny v návaznosti na dosahování cílů
* Práci s luxusním zbožím renomované značky
* Slevy na produkty

Místo výkonu práce: Plzeň – OC Olympia

Svůj strukturovaný životopis ve WORDu s fotkou zasílejte na emailovou adresu [email protected] Případné dotazy na tel: 774 978 102.

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce Vedoucí prodejny v Plzni? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu s fotkou na emailovou adresu [email protected] Případné dotazy na tel: 774 978 102. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů dáváte souhlas společnosti crystal stores, s.r.o. ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Práce pro nás je víc než jen pracovní místo - je to jako být součástí opravdu trendové moderní prémiové značky, být ponořený do tradice a proslulý po celém světě pro kvalitu a kreativitu. Stejně jako atraktivní plat a zaměstnanecké výhody, včetně bonusu potenciálu výdělku a velkorysé zaměstnanecké slevy, nabízíme řadu možností rozvoje které vám pomohou dosáhnout svého plného potenciálu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Min. SŠ vzdělání
* Praxi v prodeji a s obsluhou zákazníků podmínkou
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* Odpovědnost, časovou flexibilitu a organizační schopnosti
* Komunikativní a vstřícný přístup k zákazníkům
* Uživatelskou znalost práce na PC
* Trestní bezúhonnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2882295  Posting date: 10.1.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: 26.000,- Kč - 36.000,- Kč