We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manager/ka Praha (20-30.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2017
01.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zabezpečení chodu kanceláře
* řešení příchozích telefonátů a zpracování objednávek
* podílení se na přípravě meetingů, porad
* zodpovědnost za chod recepce
* administrativní podpora jednoho z jednatelů společnosti
* plánování kalendáře jednatele
* příprava a zajištění služebních cest (rezervace hotelu)
* řešení příchozích telefonátů a zpracování objednávek
* podílení se na přípravě meetingů, porad
* zodpovědnost za chod recepce
* administrativní podpora jednoho z jednatelů společnosti
* plánování kalendáře jednatele
* příprava a zajištění služebních cest (rezervace hotelu)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní práci v české společnosti
* 4 týdny dovolené
* příspěvek na stravování
* sick days
* možnost vzdělávacích kurzů
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5 (poblíž Nových Butovic)
* 4 týdny dovolené
* příspěvek na stravování
* sick days
* možnost vzdělávacích kurzů
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5 (poblíž Nových Butovic)
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu společně s Vaší aktuální fotografií na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění.
Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění.
Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
prodej spotřebního zboží lékařům, klinikám
prodej spotřebního zboží lékařům, klinikám
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* dlouholetou praxi na obdobné pozici
* mírně pokročilou znalost anglického jazyku
* velmi dobré organizační schopnosti
* flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
* dlouholetou praxi na obdobné pozici
* mírně pokročilou znalost anglického jazyku
* velmi dobré organizační schopnosti
* flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2988476
Posting date: 28.3.2017
2017-03-28
location: Praha Position: Asistent, Office manager Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 20.000,- Kč - 30.000,- Kč