We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Personální Konzultant (25-30.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno, Brno - město
Jihomoravský kraj, Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč - 30.000,- Kč
25.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* aktivní vyhledávání kandidátů na pracovní pozice
* tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů
* vedení a příprava pohovorů s kandidáty
* účast na pohovorech ve firmách
* administrativní činnosti spojené s výkonem pozice
* poskytování pravidelného reportingu
* tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů
* vedení a příprava pohovorů s kandidáty
* účast na pohovorech ve firmách
* administrativní činnosti spojené s výkonem pozice
* poskytování pravidelného reportingu
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní zázemí největší české personální agentury
* motivující finanční ohodnocení (fix viz výše + odměny)
* reálnou možnost profesního růstu
* stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sick days
* zaškolení + firemní vzdělávání
* práci v přátelském kolektivu
* místo výkonu práce: Brno - centrum
* motivující finanční ohodnocení (fix viz výše + odměny)
* reálnou možnost profesního růstu
* stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sick days
* zaškolení + firemní vzdělávání
* práci v přátelském kolektivu
* místo výkonu práce: Brno - centrum
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Největší česká personální agentura.
Více než 14 let pomáháme uchazečům o zaměstnání
s jejich uplatněním na trhu práce. Každý rok najdeme práci více než 2 600 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 400 ověřených pracovních pozic.
Největší česká personální agentura.
Více než 14 let pomáháme uchazečům o zaměstnání
s jejich uplatněním na trhu práce. Každý rok najdeme práci více než 2 600 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 400 ověřených pracovních pozic.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni - výhodou
* zkušenosti s jednáním se zákazníky
* kladný vztah k PC a telefonu, znalost MS Office
* silné komunikační schopnosti a samostatnost
* schopnost pracovat s důrazem na dosažený výsledek
* Řidičský průkaz sk. B
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni - výhodou
* zkušenosti s jednáním se zákazníky
* kladný vztah k PC a telefonu, znalost MS Office
* silné komunikační schopnosti a samostatnost
* schopnost pracovat s důrazem na dosažený výsledek
* Řidičský průkaz sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2990555
Posting date: 29.3.2017
2017-03-29
location: Brno - město Position: HR Koordinátor, Key account manager, Personální konzultant, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25.000,- Kč - 30.000,- Kč