We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Back office – obchodní oddělení
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč
25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*Asistence v obchodním oddělení
*Vedení administrativní agendy
*Komunikace s odběrateli i v cizím jazyce
*Spolupráce s odděleními napříč společností (sklad, nákupní oddělení, aj.)
*Vedení administrativní agendy
*Komunikace s odběrateli i v cizím jazyce
*Spolupráce s odděleními napříč společností (sklad, nákupní oddělení, aj.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Zaměstnání ve stabilní české společnosti
*Práci v příjemném kolektivu
*Příspěvky na stravování
*Firemní akce
*Lokalita: Olomoucký kraj
*Práci v příjemném kolektivu
*Příspěvky na stravování
*Firemní akce
*Lokalita: Olomoucký kraj
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Strojírenská společnost
Strojírenská společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Alespoň středoškolské vzdělání ekonomického směru
*Pokročilou znalost práce v MS Office
*Anglický jazyk na komunikativní úrovni
*Aktivního řidiče
*Pokročilou znalost práce v MS Office
*Anglický jazyk na komunikativní úrovni
*Aktivního řidiče
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3161731
Posting date: 16.8.2017
2017-08-16
location: Olomoucký kraj Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25.000,- Kč