We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativní pracovník/ce
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč
25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*Zajišťování činností v oblasti komunikace a organizace
*Podpora vedoucího oddělení
*Práce v interním systému
*Kooperace s ostatními odděleními společnosti
*Příprava administrativních záležitostí
*Podpora vedoucího oddělení
*Práce v interním systému
*Kooperace s ostatními odděleními společnosti
*Příprava administrativních záležitostí
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Zaměstnání v české společnosti s dlouholetou působností na trhu
*Stabilní zajímavou práci
*Příspěvky na stravování
*Vánoční večírek
*Lokalita: Olomoucký kraj
*Stabilní zajímavou práci
*Příspěvky na stravování
*Vánoční večírek
*Lokalita: Olomoucký kraj
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Společnost s technikou
Společnost s technikou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
*Pokročilou znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
*Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
*Řidičský průkaz sk. B
*Pokročilou znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
*Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
*Řidičský průkaz sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3163272
Posting date: 17.8.2017
2017-08-17
location: Olomoucký kraj Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25.000,- Kč