Office manager s AJ

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, zahraniční výrobní strojírenskou společnost, hledáme vhodnou uchazečku na pozici:
Office manager s AJ

Náplň práce:
- samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
- organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
- každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
- zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
- zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
- vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
- organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
- organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
- organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
- překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
- spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
- zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí silné společnosti
- příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
- zajímavou a samostatnou práci
- aktivní využití cizího jazyka
- dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
- další výhody dané firemní kulturou

Informace o náboru

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Zahraniční výrobní strojírenská společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
- zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
- příjemný vzhled, profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
- pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
- bezúhonnost
- řidičský průkaz sk B – aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2693132  Posting date: 17.10.2016