We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka/ asistent personální společnosti
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
22.08.2017
22.08.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro naší personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií,
hledáme vhodnou/ ho kandidátku/ta na pozici
Asistentka/ asistent personální společnosti
Náplň práce:
- komunikace s kandidáty a prezentace aktuálních pracovních nabídek
- průběžná aktivní spolupráce při obsazování volných pozic s kandidáty a firmami
- zpracování životopisů a osobních podkladů kandidátů
- ukládání a archivace dokumentů v elektronické podobě
- aktivní kontakt s firemními klienty i uchazeči o zaměstnání
- zajištění a objednávání spotřebního kancelářského materiálu
- zpráva webu společnosti a aktivní práce na sociálních sítích
- zadávání a sledování inzerce volných pozic společnosti
- komplexní administrativní podpora společnosti a kolegů
- vedení diáře společnosti a jeho pravidelná aktualizace
- zpracování pravidelných reportů a evidence elektronické pošty
- komunikace s dodavateli firmy a vyřizování požadavků společnosti
hledáme vhodnou/ ho kandidátku/ta na pozici
Asistentka/ asistent personální společnosti
Náplň práce:
- komunikace s kandidáty a prezentace aktuálních pracovních nabídek
- průběžná aktivní spolupráce při obsazování volných pozic s kandidáty a firmami
- zpracování životopisů a osobních podkladů kandidátů
- ukládání a archivace dokumentů v elektronické podobě
- aktivní kontakt s firemními klienty i uchazeči o zaměstnání
- zajištění a objednávání spotřebního kancelářského materiálu
- zpráva webu společnosti a aktivní práce na sociálních sítích
- zadávání a sledování inzerce volných pozic společnosti
- komplexní administrativní podpora společnosti a kolegů
- vedení diáře společnosti a jeho pravidelná aktualizace
- zpracování pravidelných reportů a evidence elektronické pošty
- komunikace s dodavateli firmy a vyřizování požadavků společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zajímavou a různorodou pracovní náplň
- možnost profesního růstu a uplatnění na pozici personálního konzultanta
- pracoviště v centru Prahy a příjemné pracovní prostředí
- možnost profesního růstu a uplatnění na pozici personálního konzultanta
- pracoviště v centru Prahy a příjemné pracovní prostředí
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií.
Personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Strojopis - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- ukončené VŠ/ SŠ vzdělání
- komunikativní znalost AJ podmínkou
- zájem o práci s lidmi - ideálně v oblasti HR
- praxe na obdobné pozici - možno i v průběhu studia
- perfektní znalost českého jazyka ústní i písemnou formou
- praxe v personální společnosti je vítaná, není podmínkou
- dobré vyjadřovací schopnosti a pozitivně naladěnou osobnost
- velmi dobrou znalost práce na PC a běžných kancelářských programů
- samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné profesionální vystupování
- komunikativní znalost AJ podmínkou
- zájem o práci s lidmi - ideálně v oblasti HR
- praxe na obdobné pozici - možno i v průběhu studia
- perfektní znalost českého jazyka ústní i písemnou formou
- praxe v personální společnosti je vítaná, není podmínkou
- dobré vyjadřovací schopnosti a pozitivně naladěnou osobnost
- velmi dobrou znalost práce na PC a běžných kancelářských programů
- samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné profesionální vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3117211
Posting date: 1.8.2017
2017-08-01
location: Praha Position: Asistent, HR asistent, Personální konzultant Company: ALP consulting, s.r.o.