We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Správce obchodní databáze - až 40.000 Kč za měsíc!
bydletekvalitne s.r.o.
Místo práce
Vinohradská 1710/100, 130 00 Praha 3 - Vinohrady, Hlavní město Praha
Vinohradská 1710/100, 130 00 Praha 3 - Vinohrady, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi komunikujete s lidmi?
Jste energická, pozitivní osobnost?
Hledáte zajímavou a rozmanitou práci, kde se rozhodně nebudete nudit?
Buďte součástí jedné z největších pražských realitních kanceláří, silné a stabilní společnosti dumrealit INVEST!
STAŇTE SE NAŠÍM SPRÁVCEM OBCHODNÍ DATABÁZE A VYDĚLEJTE SI KAŽDÝ MĚSÍC AŽ 40.000 KČ!
Co u nás budete dělat:
- komplexní zajištění správy obchodní databáze
- neustálá, každodenní komunikace s klienty kanceláře - komunikace s klienty tvoří 80 % práce na této pozici
- pravidelná aktualizace dat obchodní databáze (hlídání termínů, kontaktů, správnosti údajů o nemovitostech atd.)
- péče o majitele nemovitostí, budování a upevňování vztahu s nimi
- zpracování nových zakázek
- poskytování informací o službách naší kanceláře
- běžná administrativní činnost
- operativní řešení dalších úkolů zadané nadřízeným
Jste energická, pozitivní osobnost?
Hledáte zajímavou a rozmanitou práci, kde se rozhodně nebudete nudit?
Buďte součástí jedné z největších pražských realitních kanceláří, silné a stabilní společnosti dumrealit INVEST!
STAŇTE SE NAŠÍM SPRÁVCEM OBCHODNÍ DATABÁZE A VYDĚLEJTE SI KAŽDÝ MĚSÍC AŽ 40.000 KČ!
Co u nás budete dělat:
- komplexní zajištění správy obchodní databáze
- neustálá, každodenní komunikace s klienty kanceláře - komunikace s klienty tvoří 80 % práce na této pozici
- pravidelná aktualizace dat obchodní databáze (hlídání termínů, kontaktů, správnosti údajů o nemovitostech atd.)
- péče o majitele nemovitostí, budování a upevňování vztahu s nimi
- zpracování nových zakázek
- poskytování informací o službách naší kanceláře
- běžná administrativní činnost
- operativní řešení dalších úkolů zadané nadřízeným
Zaměstnanecké výhody, benefity
- stabilní zázemí silné realitní společnosti dumrealit INVEST
- odpovídající finanční ohodnocení + bonusy za kvalitně odvedenou práci
- prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
- kvalitní školící systém, komplexní zaškolení v oboru - příležitost i pro čerstvé absolventy
- práce v dynamickém, mladém, přátelském kolektivu
- benefity (mobilní telefon, tarif s neomezeným voláním a internetem, stravenky)
- pravidelné firemní akce
- moderní plně vybavená kancelář v centru Prahy
- odpovídající finanční ohodnocení + bonusy za kvalitně odvedenou práci
- prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
- kvalitní školící systém, komplexní zaškolení v oboru - příležitost i pro čerstvé absolventy
- práce v dynamickém, mladém, přátelském kolektivu
- benefity (mobilní telefon, tarif s neomezeným voláním a internetem, stravenky)
- pravidelné firemní akce
- moderní plně vybavená kancelář v centru Prahy
Informace o náboru
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám Váš životopis a my se Vám, co nevidět ozveme!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- aktivní a pozitivní přístup k práci, orientace na zákazníka
- výborné komunikační dovednosti
- dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
- vysoká orientace na výkon
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- ochotu učit se novým věcem, zájem o sebevzdělávání
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
- předchozí praxe na obdobné pozici výhodou
- výborné komunikační dovednosti
- dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
- vysoká orientace na výkon
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- ochotu učit se novým věcem, zájem o sebevzdělávání
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
- předchozí praxe na obdobné pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost se zabývá správou, pronájmem, prodejem nemovitostí a službami spojenými s obchodním právem. Provádíme také poradenské služby, investiční služby, hypoteční služby, relokační služby. Velká část našich klientů jsou zahraniční klienti. Lokalitou se specializujeme na Prahu a Středočeský kraj.
ID: 3144832
Posting date: 28.7.2017
2017-07-28
location: Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Marketingový pracovník, Obchodní referent, Specialista back office, Supervizor call centra Company: bydletekvalitne s.r.o.