Pasivní zákaznická linka Vodafone

Comdata Czech s.r.o

Místo práce
Hornopolní 3322, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
11.10.2016
Mzdové podmínky (brutto)
18000 - 23000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

ZÁKAZNICKÁ LINKA VODAFONE. POSILTE JEDEN Z NEJLEPŠÍCH TÝMŮ!,

Jsme jednička, která určuje směr!! Zákaznická linka VODAFONE - zákazníci volají Vám, ne naopak!

Jsme seriózní zaměstnavatel, který dává HPP ihned při nástupu, zaškolení na profesionální úrovni plně proplaceno.

Pracujte pro velké hráče na trhu. Jsme stabilní mezinárodní společnost, která stále rozšiřuje své řady, tak neváhejte a připojte se! Pečujte o zákazníky jednoho z nejvýznamnějších telefonních operátorů v ČR!

POŽADUJEME:

Komunikativnost, dobré vyjadřovací schopnosti
Dobrou znalost práce na počítači
Časovou flexibilitu (směny v rozmezí Po - Ne, 6:00 – 23:00 hod)
Odolnost vůči stresu
Zkušenost na call centru výhodou, nikoli podmínkou

Zaměstnanecké výhody, benefity

Perspektivní zaměstnání v rostoucí mezinárodní společnosti
Stabilitu, jistotu a férové podmínky
Skvělý kolektiv
Pracovní smlouvu na HPP (plný úvazek)
Motivující mzdové ohodnocení (fixní mzda + prémie + bonusy)
Stravenky v hodnotě 80 Kč ihned od nástupu
Výrazně zlevněné volání - neomezené volání, sms a 10 GB dat za 75 Kč
Zaměstnanecké benefity
Možnost osobnostního i kariérního rozvoje (vstupní školení a navazující tréninky)
Příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy s dobrou dopravní dostupností
Nástup říjen 2016

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme přední italská outsourcingová společnost pro Kontaktní centra, Help Desk, Back Office, služby správy úvěrů a dokumentů.
ID: 2700762  Posting date: 23.8.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: 18000 - 23000