We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Support Specialist - German or Dutch language - up to 40 000 CZK
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
15.03.2017
15.03.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
A global leader in providing solutions and services in IT field is currently looking for suitable candidate to join IT support team for the role of Customer Support Specialist with German or Dutch language (IT background is not required).
Within trial period you will be trained and then fully able to understand technical issues and demands.
Join us and work with people from all over the world!
Job description:
- Troubleshooting
- Provides direct phone software support
- Answering clients requests and demands, solving IT issues
Requirements:
- Fluent English plus German or Dutch language (English is needed - B2 )
- Great communication skills
- Understanding of solving a issues (everything else we can teach you!)
- IT understanding is nice to have,not must!
We offer:
- Salary up to 40.000,- CZK
- Permanent contract, training program
- Meal tickets, 5 weeks of vacation
- New modern working environment (near by city center of Prague)
Starting date is upon agreement.
Send me your application and CV (in English please) and I’ll will contact you with more details. Looking foward to hearing from you soon!
Within trial period you will be trained and then fully able to understand technical issues and demands.
Join us and work with people from all over the world!
Job description:
- Troubleshooting
- Provides direct phone software support
- Answering clients requests and demands, solving IT issues
Requirements:
- Fluent English plus German or Dutch language (English is needed - B2 )
- Great communication skills
- Understanding of solving a issues (everything else we can teach you!)
- IT understanding is nice to have,not must!
We offer:
- Salary up to 40.000,- CZK
- Permanent contract, training program
- Meal tickets, 5 weeks of vacation
- New modern working environment (near by city center of Prague)
Starting date is upon agreement.
Send me your application and CV (in English please) and I’ll will contact you with more details. Looking foward to hearing from you soon!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Our company leads clients on their digital transformation journey, providing innovative next-generation technology solutions and services that leverage deep industry expertise, global scale, technology independence and an extensive partner community.
Our company leads clients on their digital transformation journey, providing innovative next-generation technology solutions and services that leverage deep industry expertise, global scale, technology independence and an extensive partner community.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Nizozemský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2935752
Posting date: 17.2.2017
2017-02-17
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Company: Experis