We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor/ka zákaznické linky
Gate1234 s. r. o. v likvidácii
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
16.04.2014
16.04.2014
Mzdové podmínky (brutto)
18000 - 18000 Kč/měsíc
18000 - 18000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
vyřizování příchozích hovorů, komunikace se stávajícími klienty
aktivní péče o klienty
poskytování přesných informací týkajících se poskytovaných produktů včetně technických parametrů stávajícím klientům
aktivní účast na kampaních, s tím spojená administrativa
aktivní oslovování stávajících klientů ohledně akčních nabídek
aktivní péče o klienty
poskytování přesných informací týkajících se poskytovaných produktů včetně technických parametrů stávajícím klientům
aktivní účast na kampaních, s tím spojená administrativa
aktivní oslovování stávajících klientů ohledně akčních nabídek
Zaměstnanecké výhody, benefity
Hrubou měsíční mzdu 18.000 Kč + pohyblivou složku ve výši až 2.000 Kč/měsíc
Pracovní smlouvu na dobu určitou do 30. 6. 2014 s možností prodloužení
Pracovní dobu od pondělí do pátku, 7,5 hodiny denně (začátek směn v 8:00, 9:00, 11:00)
Zaměstnanecké benefity (stravenky, týden dovolené navíc)
Příjemné pracovní prostředí moderního zákaznického centra
Pracovní smlouvu na dobu určitou do 30. 6. 2014 s možností prodloužení
Pracovní dobu od pondělí do pátku, 7,5 hodiny denně (začátek směn v 8:00, 9:00, 11:00)
Zaměstnanecké benefity (stravenky, týden dovolené navíc)
Příjemné pracovní prostředí moderního zákaznického centra
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
Významná energetická společnost
Významná energetická společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
minimálně SOU vzdělání
zkušenost v oblasti zákaznické podpory je výhodou
zkušenost v call centru je velkou výhodou
zkušenost s komunikací s klienty je výhodou
plynulá znalost češtiny slovem i písmem, bez vad řeči
základní znalost MS Office
komunikační schopnosti
zákaznický přístup
nástup 16. 4. 2014
zkušenost v oblasti zákaznické podpory je výhodou
zkušenost v call centru je velkou výhodou
zkušenost s komunikací s klienty je výhodou
plynulá znalost češtiny slovem i písmem, bez vad řeči
základní znalost MS Office
komunikační schopnosti
zákaznický přístup
nástup 16. 4. 2014
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost GIT Consult byla založena v Berkeley, stát Kalifornie v roce 2000. Ve stejném roce otevřela svou českou pobočku v Praze. Díky své více jak sedmileté praxi v oblasti recruitmentu technických specialistů v České a Slovenské republice se GIT Consult stala v této oblasti lídrem na trhu. Našimi klienty jsou jak lokální softwarové společnosti tak velké nadnárodní společnosti, se kterými spolupracujeme při naplňování jejich krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých potřeb v oblasti recruitmentu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1712888
Posting date: 10.4.2014
2014-04-10
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Company: Gate1234 s. r. o. v likvidácii
Basic wage component (gross) and other rewards: 18000 - 18000 Kč/měsíc