Obchodný manažér / Account Manager (textil)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Vsetín, Královéhradecký kraj, Pardubický kraj, Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov, Okres Znojmo, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Nový Jičín, Okres Opava, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou, fix + provízie

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- monitoring trhu
- udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími klienty
- vyhledávání nových obchodních příležitostí
- vedení obchodních jednání
- tvorba cenových nabídek
- sjednávání obchodních smluv
- reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

- perspektivní a tvůrčí práci
- motivující finanční ohodnocení
- po zaškolení firemní benefity

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v září 2014.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Našim klientem je významná, stabilní společnost úspěšně působící v oblasti výroby reklamních předmětů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

textil, odevy - výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- uživatelskou znalost PC
- aktívní znalost AJ
- praxe na obdobné pozici, nebo jako KAM

- proklientský přístup
- výborné komunikační dovednosti
- reprezentativní vystupování
- chuť pracovat a prosadit se
- schopnost týmové spolupráce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 1848642  Posting date: 28.8.2014  Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou, fix + provízie