We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodník (ochranné stavební prvky)
H.R.OMADA spol. s r.o.
Místo práce
Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Nový Jičín, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín
Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Nový Jičín, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás obchod a věříte v své obchodní dovednosti?
Vyhovujeme Vám projektový prodej a máte zkušenosti s touto formou prodeje?
Chcete získat stabilní zaměstnaní v příjemném firemním prostředí?
Jste aktivní obchodník? Hledáte práci, která není stereotypní?
Víte bez problémů působit v rámci celé Moravy a zároveň být (občas) v kanceláři ve Vsetíne?
Orientujete se v stavebnictví, připadne je Vám toto odvětvi blízké?
Pokud jste odpověděli na všechny otázka ano, neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Náplň práce:
- aktivní vyhledávaní obchodních příležitosti a získávaní nových zákazníků (B2B)
- aktivní prodej produktů
- progresívní rozvoj zavřeného regionu
- celková péče o existujících obchodních partnerův na Moravě - vytvářeni a udržovaní dlouhodobých obchodních vztahů
- dohled nad realizaci objednávek
Vyhovujeme Vám projektový prodej a máte zkušenosti s touto formou prodeje?
Chcete získat stabilní zaměstnaní v příjemném firemním prostředí?
Jste aktivní obchodník? Hledáte práci, která není stereotypní?
Víte bez problémů působit v rámci celé Moravy a zároveň být (občas) v kanceláři ve Vsetíne?
Orientujete se v stavebnictví, připadne je Vám toto odvětvi blízké?
Pokud jste odpověděli na všechny otázka ano, neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Náplň práce:
- aktivní vyhledávaní obchodních příležitosti a získávaní nových zákazníků (B2B)
- aktivní prodej produktů
- progresívní rozvoj zavřeného regionu
- celková péče o existujících obchodních partnerův na Moravě - vytvářeni a udržovaní dlouhodobých obchodních vztahů
- dohled nad realizaci objednávek
Zaměstnanecké výhody, benefity
- možnost působit v stabilní a neustále se rozvíjející společnosti
- samostatná práce
- služebný automobil, notebook, mobilní telefon
- vhodně a motivujíc nastavený provizní systém ohodnoceni
- samostatná práce
- služebný automobil, notebook, mobilní telefon
- vhodně a motivujíc nastavený provizní systém ohodnoceni
Informace o náboru
Výběrové řízení se uskuteční v červenci 2015.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Našim klientem je úspěšná česká společnost působící v stavebním a strojařském průmysle a v oblasti prodeje a montáže ochranných prvků.
Našim klientem je úspěšná česká společnost působící v stavebním a strojařském průmysle a v oblasti prodeje a montáže ochranných prvků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
stavebnictví
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- aktivní znalost anglického jazyka výhodou
- obchodní zkušenosti jsou podmínkou
- zkušenosti s akvizici a péči o klientův
- preferuje se technická zdatnost - čítaní stavebních výkresů, poznaní stavebních postupů, orientaci v stavebních materiálech
- aktivní znalost práce s PC (Excel, Word, Outlook)
- komunikační zručnosti
- obchodnické a vyjednávací zručnosti
- schopnost zvládat námitky
- reprezentativní vystupování
- technické myšlení
- motivovaný člověk s nasazením
- orientace na výsledky
- loajalita
- samostatnost a spolehlivost
- dobré organizační schopnosti
- obchodní zkušenosti jsou podmínkou
- zkušenosti s akvizici a péči o klientův
- preferuje se technická zdatnost - čítaní stavebních výkresů, poznaní stavebních postupů, orientaci v stavebních materiálech
- aktivní znalost práce s PC (Excel, Word, Outlook)
- komunikační zručnosti
- obchodnické a vyjednávací zručnosti
- schopnost zvládat námitky
- reprezentativní vystupování
- technické myšlení
- motivovaný člověk s nasazením
- orientace na výsledky
- loajalita
- samostatnost a spolehlivost
- dobré organizační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2160825
Posting date: 29.6.2015
2015-06-29
location: Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Nový Jičín, Okres Ostrava, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín Position: Account manager, Key account manager, Obchodní manažer, Obchodní zástupce, Produktový manažer Company: H.R.OMADA spol. s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou