Strategický nákupčí

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Kyjov, Jihomoravský kraj, ČR, Okres Malacky, Okres Myjava, Okres Nové Mesto nad Váhom, Okres Senica, Okres Skalica, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Uherské Hradiště
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenosti v oblasti strategického nákupu, ideálně v oblasti automotive?
Ovládáte anglický, případně německý jazyk na komunikativní úrovni?
Chcete být součástí silné české společnosti, působící v malebném prostředí Jihovýchodní Moravy?
Pokud ano, tak nabídka je určena právě Vám!

Náplň práce:
- zodpovědnost za nákup materiálu i hotových komponentů
- vyhledávání, vyhodnocování a výběr vhodných dodavatelů
- samostatné vedení jednání a vyjednávaní s dodavateli
- úzká spolupráce s ostatními odděleními
- hodnocení dodavatelů
- uzavírání kupních smluv

Zaměstnanecké výhody, benefity

Práce v perspektivní a rostoucí společnosti.
Možnost osobního růstu - profesního, odborného i jazykového.
Další bonusy (projednáme osobně při pohovoru).
V případě potřeby hrazené ubytování.

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v prosinci 2016.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Našim klientem je etablovaný výrobce komponentů pro automobilový průmysl. Zákazníci jsou všechny relevantní automobilky včetně prémiových a exkluzívních značek.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- předešlý zkušenosti v oblasti strategického nákupu, ideálně v oblasti automotive
- dobrá znalost MS Office a Internet
- schopnost komunikovat v cizím jazyku výhodou

- vynikající organizační a komunikační schopnosti
- pozitivní myšleni a vystupování
- strategické myšlení
- serióznost, čestnost a loajalita
- silný drive a pro-aktivita
- systematičnost a analytické myšleni
- zodpovědnost
- analytické myšleni
- pracovitost, důslednost a odolnost
- proaktivní přístup k řešeni operativních problémů

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2826046  Posting date: 24.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou