We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor zákaznického centra - nástup 3.4. / 17.4.
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
03.04.2017
03.04.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20000-25000
20000-25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Za Vaše zkušenosti nabízíme možnost profesního růstu, příjemný kolektiv, stravenky, Multisport kartu, jazykové kurzy, moderní pracovní prostředí, časovou flexibilitu (směnný provoz) a další zaměstnanecké benefity.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2847401
Posting date: 21.3.2017
2017-03-21
location: Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Hays Czech Republic, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 20000-25000