We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista podpory projede - Retail
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste typ, který rád řeší úkoly a odměnou vám je zadostiučinění, že jste kolegům či zákazníkům pomohl/a? Chcete mít práci, která vyžaduje organizační schopnosti, empatii a pečlivost? Mluvíte anglicky a chcete jazyk v práci používat? Pak nám napište a můžeme se sejít.
Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 600 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Specialista podpory prodeje s angličtinou"
Na této pozici budete součástí menšího týmu, který denně komunikuje s prodejnami na území ČR, obchodním oddělením a evropskými centrálami v ostatních zemích. Anglicky budete mluvit denně, odpovídat na dotazy zákazníků, informovat pobočky o obchodních změnách a nových nastaveních.
Popis činnosti:
- komunikace s 35 prodejnami v ČR, oddělením obchodu na pražské centrále a ostatními centrálami v Evropě
- budete první kontaktní osobou pro obchodní otázky a požadavky
- zákaznický servis - zpracování zákaznických stížností, pochval a podnětů, které Vám budou přicházet z call centra, získání a předání informací od/do sales oddělení
- administrativní podpora obchodního oddělení
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- AJ min. na úrovni B2, čeština rodilá (výborná znalost české gramatiky)
- pokročilé ovládání MS Office
- znalost maloobchodních procesů - ideální je předchozí zkušenost z administrativní pozice v retailové společnosti (zákaznický servis, reklamace, administrativní podpora nákupu/obchodu atp.)
- orientace na zákazníka, empatie a vstřícná komunikace
- důslednost, pečlivost
- dobré vyjadřovací schopnosti
Nabízíme:
- nadstandardní platové ohodnocení
- stabilní zázemí prosperující, úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba a zkrácená páteční pracovní doba
- nástup ihned nebo dohodou, HPP
Budeme se těšit na vaše životopisy.
Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 600 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Specialista podpory prodeje s angličtinou"
Na této pozici budete součástí menšího týmu, který denně komunikuje s prodejnami na území ČR, obchodním oddělením a evropskými centrálami v ostatních zemích. Anglicky budete mluvit denně, odpovídat na dotazy zákazníků, informovat pobočky o obchodních změnách a nových nastaveních.
Popis činnosti:
- komunikace s 35 prodejnami v ČR, oddělením obchodu na pražské centrále a ostatními centrálami v Evropě
- budete první kontaktní osobou pro obchodní otázky a požadavky
- zákaznický servis - zpracování zákaznických stížností, pochval a podnětů, které Vám budou přicházet z call centra, získání a předání informací od/do sales oddělení
- administrativní podpora obchodního oddělení
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- AJ min. na úrovni B2, čeština rodilá (výborná znalost české gramatiky)
- pokročilé ovládání MS Office
- znalost maloobchodních procesů - ideální je předchozí zkušenost z administrativní pozice v retailové společnosti (zákaznický servis, reklamace, administrativní podpora nákupu/obchodu atp.)
- orientace na zákazníka, empatie a vstřícná komunikace
- důslednost, pečlivost
- dobré vyjadřovací schopnosti
Nabízíme:
- nadstandardní platové ohodnocení
- stabilní zázemí prosperující, úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba a zkrácená páteční pracovní doba
- nástup ihned nebo dohodou, HPP
Budeme se těšit na vaše životopisy.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Maloobchodní řetězec prodávající non-food zboží.
Maloobchodní řetězec prodávající non-food zboží.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3130981
Posting date: 13.7.2017
2017-07-13
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Company: JOBSTART, s.r.o.