Head of service management/Kraj Vysočina/KOL

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Kraj Vysočina
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Creation of the Service Management team, ensuring capacities in this department (personal capacities and professional skills)
Quality management system – management and development of QMS and proces management with respect to the required external and internal standards and certifications
Collaboration with the service center managers to plan and design the maturity increase of services provided by company
Ensuring that processes within the company are designed
Design of final solution for specific needs, engaging with client counterparts to define appropriate design for designated processes
Ensuring that designed solution is implemented according to policies/standards and solution is benchmarked externally
Establishing of SLA based environment according to the business specifics and ensuring understanding of the concept and implications
Organization of process standardization, implementation of the best class standards
Advisory in End to End Processes creation
Business Process Improvement – creating of the methodology and ensuring the implementation in cooperation with BPI team, implementation of improvement culture within the whole MSCZ
Transition Management – creating of the methodology and ensuring the implementation, managing growth of the Service center in existing and new functions, working with existing teams to initiate, qualify and design opportunities that bring value to internal clients and the whole company
Change Management – creating of the methodology and ensuring the implementation in MSCZ
Customer Service Management - creating the methodology and ensuring the implementation in MSCZ
Personal involvement in developing and sustaining client relationships through personal meetings, presentations, business networking and/or other business or social gatherings

Zaměstnanecké výhody, benefity

Perspective and interesting work in a prosperous company
Personal and professional development
Young team
Everyday use of foreign languages
13, 14, 15 salary
monthly bonus health care
quarterly bonusses
6 weeks of vacation
catering
pension insurance
free language learning
free health and preventive care
cultural and social events
and other benefits and allowances according to the high standard of social program

Informace o náboru

Termín nástupu: dohodou
Místo pracoviště: Okříšky

V případě, že Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 16651/KOL.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pro našeho klienta, významného vývojového partnera a dodavatele originálního příslušenství výrobcům v automobilovém a strojním průmyslu, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

HEAD OF SERVICE MANAGEMENT/KRAJ VYSOČINA/KOL

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

service management, change management, customer service

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Minimum 5 years of experience from similar position in SSC (transition management, change management, business process improvement)
Minimum 10 years of working experience
Experience with designing processes and transitions to a shared services center is a benefit
University/High school education (technical or economical area is a benefit)
Excellent English (a must), German (nice to have)
Very good communication skills, ability to earn respect of top management
Analytical thinking
Proven ability to develop and maintain good relationships with key stakeholders
Ability to work and communicate in complex organization with a matrix structure
Ability to adapt management style to varied corporate culture, organizational structure and internal clients
Driving license, willingness to travel

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2448597  Posting date: 24.2.2016