We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodní referent
Praha, Hlavní město Praha
Popis pozice
Vaším stěžejním úkolem bude aktivní spolupráce s obchodními zástupci při vyřizování požadavků zákazníků – vyřizování poptávek, vytváření nabídek a realizace objednávek, zajišťování speciální dopravy, přípravy podkladů pro jednání se zákazníkem.
Denně budete komunikovat také v angličtině s mezinárodními výrobními závody společnosti a ostatními odděleními ve firmě. Budete úzce spolupracovat s dodavateli (transportními společnostmi)
Intenzivně budete používat interní informační systémy pro zadávání a sledování stavu objednávek, aktivit a obchodních příležitostí se zákazníky.
Součástí Vaší práce bude také řešení reklamací a pohledávek u zákazníků a s tím spojená administrativa.
Denně budete komunikovat také v angličtině s mezinárodními výrobními závody společnosti a ostatními odděleními ve firmě. Budete úzce spolupracovat s dodavateli (transportními společnostmi)
Intenzivně budete používat interní informační systémy pro zadávání a sledování stavu objednávek, aktivit a obchodních příležitostí se zákazníky.
Součástí Vaší práce bude také řešení reklamací a pohledávek u zákazníků a s tím spojená administrativa.
Profil kandidáta
Potřebujeme, abyste měli aspoň středoškolské vzdělání s maturitou a praxi na podobné pozici alespoň 3 roky.
Velmi důležitá je pro nás osobnost – týmový hráč, s obchodním myšlením, který umí samostatně řešit problémy a určovat si priority. Samozřejmostí jsou pro nás výborné komunikační a prezentační dovednosti spojené s velmi dobrými organizačními schopnostmi.
Aby Vaše práce dávala smyl a přinášela očekávaný výsledek potřebujeme abyste měli analytické dovednosti - schopnost interpretovat data, třídit a vyhledávat a také iniciativní přístup a chuť naučit se novým věcem. Jako v každé obchodní společnosti je velmi důležitá orientace na zákazníka a servis na vysoké úrovni.
Velmi důležitá je pro nás osobnost – týmový hráč, s obchodním myšlením, který umí samostatně řešit problémy a určovat si priority. Samozřejmostí jsou pro nás výborné komunikační a prezentační dovednosti spojené s velmi dobrými organizačními schopnostmi.
Aby Vaše práce dávala smyl a přinášela očekávaný výsledek potřebujeme abyste měli analytické dovednosti - schopnost interpretovat data, třídit a vyhledávat a také iniciativní přístup a chuť naučit se novým věcem. Jako v každé obchodní společnosti je velmi důležitá orientace na zákazníka a servis na vysoké úrovni.
Nabízíme
Mobilní telefon, nadstandardní lékařská péče, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 2731999
Posting date: 15.2.2017
2017-02-15
location: Praha, Hlavní město Praha Position: Obchodní referent, Referent Company: ManpowerGroup s.r.o.