We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Technický helpdesk s angličtinou
Brno - město
Popis pozice
|
Tak čtěte dále, toho je nabídka přesně pro Vás.
Ať už jste čerstvý absolvent, nebo už máte několik let zkušeností, toto je nabídka, která Vás zaujme.
Co na této pozici budete dělat?
Zkrátka, pokud si užíváte komunikaci a dělá Vám radost pomáhat lidem, jste člověk, kterého hledáme.
Co pro tuto pozici potřebujete?
To je docela jednoduché, jen tři věci:
Výhodou je předchozí zkušenost v zákaznickém servisu nebo pokročilejší úroveň znalostí v IT
Ještě něco tu chybí? - často kladené otázky
Potřebuji pro tuto práci zkušenost s technickým zákaznickým servisem nebo pokročilé znalosti v IT?
Jak moc budu mluvit anglicky?
Jak se k pozici přihlásím?
Telefon: +420 734 173 425
Mail: [email protected]
- Jste povídaví s dobrou angličtinou?
- Můžete pracovat ve směnném provozu?
- A chtěli byste začít svou kariéru v mezinárodní firmě v Brně?
Tak čtěte dále, toho je nabídka přesně pro Vás.
Ať už jste čerstvý absolvent, nebo už máte několik let zkušeností, toto je nabídka, která Vás zaujme.
Co na této pozici budete dělat?
- Budete poskytovat zákaznický servis a technickou pomoc koncovým uživatelům. Nejedná se o žádný telemarketing, nabízení produktů. Na této pozici budou lidé volat Vám.
- Budete pracovat v malém týmu cca 20 kolegů a užívat si mezinárodní atmosféru a stabilitu jednoho z největších zaměstnavatelů v Brně.
- Dostanete plný trénink a zaškolení pro poskytování technického servisu, dále se budete moct vzdělávat a kariérně růst.
- Budete podporovat jeden z nejlepších produktů společnosti a pomáhat zákazníkům.
Zkrátka, pokud si užíváte komunikaci a dělá Vám radost pomáhat lidem, jste člověk, kterého hledáme.
Co pro tuto pozici potřebujete?
To je docela jednoduché, jen tři věci:
- Pokročilou angličtinu (B2 – C1), v práci ji budete používat každý den
- Možnost pracovat ve směnném režimu včetně nocí. Společnost funguje 24 hodin, 7 dní v týdnu
- Logické myšlení, schopnost řešit problémy a hledat informace
Výhodou je předchozí zkušenost v zákaznickém servisu nebo pokročilejší úroveň znalostí v IT
Ještě něco tu chybí? - často kladené otázky
Potřebuji pro tuto práci zkušenost s technickým zákaznickým servisem nebo pokročilé znalosti v IT?
- Ne, cokoli z těchto je výhodou, ale není to nutností. Pokud máte kvalitní angličtinu a možnost pracovat na směny, jste u nás vítáni.
Jak moc budu mluvit anglicky?
- Opravdu hodně, nejen, že ji budete používat při kontaktu s klienty, hodně Vašich kolegů bude ze zahraničí, takže angličtina je opravdu na každém kroku.
Jak se k pozici přihlásím?
- Jednoduše, klikněte na „Odpovědět“ nebo mi dejte vědět na můj mail nebo telefon.
Telefon: +420 734 173 425
Mail: [email protected]
Nabízíme
Aneb, co můžete získat?
- Nadprůměrnou mzdu hned na začátku, navíc bonusy za směnný provoz a senioritu
- Balíček bonusů včetně stravenek, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvků na penzijní spoření a další.
- Možnost karierního růstu na vyšší pozice nebo specializace v IT podpoře
- Zajímavou práci v jedné z největších firem v Brně, stabilitu zaměstnání a smlouvu na dobu neurčitou hned ze startu
- Práci v přátelském prostředí a moderní kanceláři kombinující práci i odpočinek (vážně – chcete v práci posilovnu, fotbálek nebo relaxační místnost s výhledem na celé Brno? To všechno máme)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3103120
Posting date: 31.7.2017
2017-07-31
location: Brno - město Position: Helpdesk operátor Company: ManpowerGroup s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25 000 - 30 000