We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR konzultant/ koordinátor přidělených zaměstnanců CHOMUTOV
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Ústecký kraj
Ústecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
vyhledání, výběrové pohovory a testování vhodných uchazečů (především dělnické pozice) dle specifikací Klienta
• komplexní zpracování pracovně-právní dokumentace (nové nástupy, ukončení, změny)
• komunikace na denní bázi s Klientem (vedoucí výroby, mistři, team leadeři), přítomnost na telefonu,
• pravidelná komunikace se zaměstnanci (osobní konzultace, telefonické poradenství atd.)
• řešení provozních záležitostí - koordinace nástupů nových zaměstnanců, zajištění náhrad, plánování směn, zajištění náhrad apod.
• práce je většinou v terénu u Klientů (Chomutov, Louny, Žatec)
• reporting vedoucímu pobočky, práce s interním systémem
• komplexní zpracování pracovně-právní dokumentace (nové nástupy, ukončení, změny)
• komunikace na denní bázi s Klientem (vedoucí výroby, mistři, team leadeři), přítomnost na telefonu,
• pravidelná komunikace se zaměstnanci (osobní konzultace, telefonické poradenství atd.)
• řešení provozních záležitostí - koordinace nástupů nových zaměstnanců, zajištění náhrad, plánování směn, zajištění náhrad apod.
• práce je většinou v terénu u Klientů (Chomutov, Louny, Žatec)
• reporting vedoucímu pobočky, práce s interním systémem
Zaměstnanecké výhody, benefity
Koho hledáme?
• ÚSO/SŠ vzdělání
• zkušenosti ze stejné nebo podobné pozice VÝHODOU, zkušenosti z výrobního nebo logistického prostředí PODMÍNKOU!
• schopnost práce s lidmi, komunikační a organizační dovednosti, schopnost se rychle rozhodovat a řešit operativní záležitosti na místě
• znalost práce na PC (MS Office)
• ochota cestovat v rámci regionu, ŘP. skp. B - aktivní řidič PODMÍNKOU!
• časová flexibilita a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
• práci na hlavní pracovní poměr
• pozici v dynamické a rychle rostoucí společnosti, která má ambici neprodávat služby, ale především nabízet klientům opravdová řešení a
inovovat celý trh
• motivující platové ohodnocení a další bonusy v závislosti na výsledcích a kvalitě práce
• prostor pro seberealizaci a další rozvoj
• kurzy, školení, firemní akce
• mobilní telefon, notebook,služební automobil
• práce v motivovaném týmu zkušených profesionálů
• ÚSO/SŠ vzdělání
• zkušenosti ze stejné nebo podobné pozice VÝHODOU, zkušenosti z výrobního nebo logistického prostředí PODMÍNKOU!
• schopnost práce s lidmi, komunikační a organizační dovednosti, schopnost se rychle rozhodovat a řešit operativní záležitosti na místě
• znalost práce na PC (MS Office)
• ochota cestovat v rámci regionu, ŘP. skp. B - aktivní řidič PODMÍNKOU!
• časová flexibilita a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
• práci na hlavní pracovní poměr
• pozici v dynamické a rychle rostoucí společnosti, která má ambici neprodávat služby, ale především nabízet klientům opravdová řešení a
inovovat celý trh
• motivující platové ohodnocení a další bonusy v závislosti na výsledcích a kvalitě práce
• prostor pro seberealizaci a další rozvoj
• kurzy, školení, firemní akce
• mobilní telefon, notebook,služební automobil
• práce v motivovaném týmu zkušených profesionálů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
McROY is more than a recruitment agency, and our intention is to help you to get more. We are offering made-to-order solutions to our clients in the area of personnel consultancy and everything related to work. We focus on human resources, because it is the most valuable part of each company, and it enables a company to be successful.
McROY is more than a recruitment agency, and our intention is to help you to get more. We are offering made-to-order solutions to our clients in the area of personnel consultancy and everything related to work. We focus on human resources, because it is the most valuable part of each company, and it enables a company to be successful.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Základy
Mzdové účetnictví - Základy
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 1972254
Posting date: 7.1.2015
2015-01-07
location: Ústecký kraj Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR Koordinátor, Personalista, Personální konzultant Company: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.