We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referentka obchodního oddělení
MBV international, s. r. o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,-- / měsíc
30.000,-- / měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaším úkolem na této pozici bude administrativní podpora obchodního oddělení, spolupráce při tvorbě nabídek a přípravě veřejných zakázek, aktivní komunikace se zahraničními dodavateli, aktivní komunikace se zákazníky - převážně telefonicky a e-mailem, administrativní podpora obchodního oddělení (evidence, archivace, fakturace), asistentce při organizování školení, meetingů, seminářů a kongresů, všeobecná podpora obchodního týmu.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- motivující finanční ohodnocení, práce v mladém kolektivu v centru Prahy, příjemné pracovní prostředí
- stravenky, 13. plat, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno, firemní akce
- stravenky, 13. plat, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno, firemní akce
Informace o náboru
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Naším klientem je zavedená prosperující obchodní společnost se zaměřením na dodávky do zdravotnictví se sídlem v centru Prahy. Hlavní vizí firmy je příspěvek společnosti prostřednictvím péče o zdraví za pomoci unikátních technologií, které umožňují, aby lékařská péče byla vlídnější a příjemnější. A proto se snaží poskytovat mimořádné služby a co největší výběr kvalitních výrobků.
Naším klientem je zavedená prosperující obchodní společnost se zaměřením na dodávky do zdravotnictví se sídlem v centru Prahy. Hlavní vizí firmy je příspěvek společnosti prostřednictvím péče o zdraví za pomoci unikátních technologií, které umožňují, aby lékařská péče byla vlídnější a příjemnější. A proto se snaží poskytovat mimořádné služby a co největší výběr kvalitních výrobků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
administrativa , ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Základy
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme samostatnou, zodpovědnou, loajální a flexibilní osobnost s praktickou zkušeností na obdobné pozici. Znalost SW Navision výhodou. Důležitým předpokladem je preciznost a dobrá znalost AJ.
Zkušenosti v obchodu nebo administrativě jsou výhodou, ale nejdůležitější jsou pro nás osobnostní předpoklady - dobré komunikační dovednosti, prozákaznické jednání, iniciativní přístup a chuť učit se novým věcem.
Zkušenosti v obchodu nebo administrativě jsou výhodou, ale nejdůležitější jsou pro nás osobnostní předpoklady - dobré komunikační dovednosti, prozákaznické jednání, iniciativní přístup a chuť učit se novým věcem.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
vyhledávání středního a vyššího managementu
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2365805
Posting date: 22.3.2019
2019-03-22
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Office manager Company: MBV international, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 30.000,-- / měsíc