We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodník pro CRM - řízení vztahů se zákazníky
PP & T consult s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
• Získávání nových zákazníků – primárně pro oblast řešení CRM
• Vybudování zákaznického portfolia
• Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
• Příprava nabídek, vedení před-implementačních jednání, obchodní prezentace, spolupráce na sestavení harmonogramu a rozpočtu projektu, uzavírání smluv
• Zodpovědnost za celý průběh obchodního vztahu, v průběhu realizace ve spolupráci s produktovým/projektovým managerem
• Následná péče a rozvoj spolupráce se zákazníky – primárně pro oblast řešení CRM
• Spolupráce s produktovými, realizačními a marketingovými kolegy na tvorbě a realizaci obchodní a marketingové strategie prodeje řešení CRM a rozvoje produktu
• Kooperace v rámci obchodního týmu s přesahem na prodej a rozvoj dalších řešení – ERP, EDI, BI, DMS, B2B,…
• Prezentace a účast na seminářích, workshopech a dalších zákaznicky orientovaných akcích
• Zodpovědnost za plnění stanovených cílových parametrů na svěřené produktové oblasti
• Služební cesty v rámci ČR i zahraničí
• Systematický přístup a důslednost
• Monitoring trhu, mapování konkurence
• Pravidelný reporting
• Získávání nových zákazníků – primárně pro oblast řešení CRM
• Vybudování zákaznického portfolia
• Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
• Příprava nabídek, vedení před-implementačních jednání, obchodní prezentace, spolupráce na sestavení harmonogramu a rozpočtu projektu, uzavírání smluv
• Zodpovědnost za celý průběh obchodního vztahu, v průběhu realizace ve spolupráci s produktovým/projektovým managerem
• Následná péče a rozvoj spolupráce se zákazníky – primárně pro oblast řešení CRM
• Spolupráce s produktovými, realizačními a marketingovými kolegy na tvorbě a realizaci obchodní a marketingové strategie prodeje řešení CRM a rozvoje produktu
• Kooperace v rámci obchodního týmu s přesahem na prodej a rozvoj dalších řešení – ERP, EDI, BI, DMS, B2B,…
• Prezentace a účast na seminářích, workshopech a dalších zákaznicky orientovaných akcích
• Zodpovědnost za plnění stanovených cílových parametrů na svěřené produktové oblasti
• Služební cesty v rámci ČR i zahraničí
• Systematický přístup a důslednost
• Monitoring trhu, mapování konkurence
• Pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
NABÍZÍME:
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Finanční podmínky odpovídající zkušenostem
• Možnost podílet se na zajímavých projektech
• Možnost dalšího vzdělání
• Neformální a příjemné prostředí
• Čerpání benefitů
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Brno - Kohoutovice
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Finanční podmínky odpovídající zkušenostem
• Možnost podílet se na zajímavých projektech
• Možnost dalšího vzdělání
• Neformální a příjemné prostředí
• Čerpání benefitů
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Brno - Kohoutovice
Informace o náboru
Děkujeme za Váš zájem o nabízenou pracovní pozici, v případě, že splňujete požadavky na pracovní pozici, zasílejte svůj životopis v českém jazyce a motivační dopis.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADUJEME:
• Vzdělání – SŠ/VŠ
• Znalost AJ minimálně na úrovni čtení a porozumění dokumentace/průvodních materiálů
• Zkušenost s prací obchodníka nebo AM/KAM s vlastní odpovědností za plnění stanovených cílů na svěřeném produktovém/zákaznickém portfoliu
• Znalost procesů obchodu, marketingu, služeb zákazníkům
• Orientace na trhu IT technologií, ochota učit se novým věcem
• Podmínkou alespoň uživatelská znalost CRM systémů, případně jiných systémů s vazbou na řešení a správu dodavatelsko-zákaznických vztahů (CRM)
• Výhodou vyšší znalost CRM systémů na úrovni klíčového uživatele, konzultanta, prodejce apod.
• Výborné prezentační a komunikační dovednosti
• Ochota cestovat, časová flexibilita
• ŘP sk. B
• Vzdělání – SŠ/VŠ
• Znalost AJ minimálně na úrovni čtení a porozumění dokumentace/průvodních materiálů
• Zkušenost s prací obchodníka nebo AM/KAM s vlastní odpovědností za plnění stanovených cílů na svěřeném produktovém/zákaznickém portfoliu
• Znalost procesů obchodu, marketingu, služeb zákazníkům
• Orientace na trhu IT technologií, ochota učit se novým věcem
• Podmínkou alespoň uživatelská znalost CRM systémů, případně jiných systémů s vazbou na řešení a správu dodavatelsko-zákaznických vztahů (CRM)
• Výhodou vyšší znalost CRM systémů na úrovni klíčového uživatele, konzultanta, prodejce apod.
• Výborné prezentační a komunikační dovednosti
• Ochota cestovat, časová flexibilita
• ŘP sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální poradenství, zprostředkování práce
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 1908551
Posting date: 24.10.2014
2014-10-24
location: Brno - město Position: Obchodní zástupce Company: PP & T consult s.r.o.