Vedoucí kancelářského centra

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Odpovědností vedoucího centra je řízení a zajištění bezvadného chodu kancelářského centra, zajištění kontinuity provozních služeb centra a poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Vysoká úroveň poskytovaných klientských služeb a spokojenost klientů je primárním úkolem.

Pozice Vedoucího centra představuje klíčovou roli s přímým vlivem na finanční výsledky a strategii byznysu centra, na implementaci firemních postupů na provozní úrovni a na motivaci a rozvoj provozního personálu centra. Vedoucí centra pečuje o vzhled a atraktivitu centra, o jeho čistotu, design a neustálé vylepšování vybavení prostor i úrovně klientských služeb.

Vedoucí centra je 100% front office pozice, která je v neustálém osobním kontaktu s lidmi v centru, ať se jedná o klienty, zaměstnance, zástupce budovy či dodavatele. Velkou část pracovního dne tráví Vedoucí centra na recepci spolu s recepčními, kancelář u recepce je k dispozici v případě potřeby.
Vedoucího centra je podřízen Provozní ředitelce společnosti.

Náplň práce:
• Klientské služby:
o každodenní proaktivní komunikace celého týmu recepce
o splnění klientských požadavků
o monitoring spokojenosti
o zajištění Check in a Check out procesu.

• Personální řízení recepce
o motivace, rozvoj, podpora a školení ostatních recepčních

• Zajištění bezvadného provozního chodu centra:
o profesionální a příjemná recepce
o vybavené kanceláře dle standardu společnosti
o čistota v kancelářích a centru, fungující úklid
o fungující facility služby (světlo, teplo, klimatizace, vzduchotechnika, voda)
o fungující Copy centrum
o fungující serverovna, síťové prvky, fungující vzdálený monitoring
o vybavené kuchyňky a přístroje na občerstvení
o čisté a připravené zasedací místnosti, Relax zony
o bezvýpadkový Internet a telefonní služby
o parkovací stání
o zajištěné zásobování centra

• Odběratelsko-dodavatelské vztahy
o úklidové služby, údržba, květiny a dekorace, provoz kopírovacích a tiskových zařízení, dodavatelé občerstvení, kancelářských potřeb atd.

• Finanční procesy - odpovědnost za:
o včasnou a přesnou fakturaci nájmů a služeb
o vedení pokladny
o spolupráci s finančním/účetní oddělením při uvolňování a schvalování přijatých faktur.
o detailní znalost provozních nákladů za občerstvení, ICT služby, poštovní služby, úklid a údržba, parking a sklady, spotřební materiál atd.

• Efektivní interní komunikace
o pravidelné porady s ostatními manažery centra s cílem sdílení nápadů a námětů, spolupráce s obchodním a marketingovým oddělením za účelem získání nových a udržení stávajících klientů.
o Dodržování zásad bezpečnosti práce a ochrany zdraví BOZP a PO

• Práce s interními programy
o např. Center Charge - evidence a fakturace nájmů a služeb
o SuperSaas - rezervační systém pro zasedací místnosti
o UOL Bonobo - účetní systém pro přípravu příchozích faktur od dodavatelů

Zaměstnanecké výhody, benefity

· Práce na HPP nebo IČO
· Benefity: mobil, notebook, stravenky
· Sick days
· Místo výkonu práce PRAHA 5 – KARLA ENGLIŠE

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost, která je největším českým poskytovatelem plně vybavených a servisovaných kancelářských prostor v šesti pražských reprezentativních obchodních centrech, hledáme zajímavého kandidáta na pozici Vedoucího centra.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Společnost, která je největším českým poskytovatelem plně vybavených a servisovaných kancelářských prostor v šesti pražských reprezentativních obchodních centrech.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

· Min. středoškolské vzdělání
· Praxe na obdobné pozici
· Anglický jazyk na komunikativní úrovni
· Nástup možný IHNED!

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3148165  Posting date: 1.8.2017