We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Technická podpora 1st level s angličtinou - fix. 21 000 CZK + bonusy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
21000 Kč/měsíc
21000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Komunikace s uživateli, zejména telefonické poradenství
• Pomoc při řešení technických problémů uživatelům s mobily, tablety, MP3 atd.
• Vyřizování zákaznických požadavků, poradenství
• Každodenní komunikace v anglickém jazyce
• Pomoc při řešení technických problémů uživatelům s mobily, tablety, MP3 atd.
• Vyřizování zákaznických požadavků, poradenství
• Každodenní komunikace v anglickém jazyce
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce v mezinárodní společnosti
- možnost kariérního růstu
- práce v dobrém kolektivu
- plat: fix 21.000 + benefity, bonusy
- datum nástupu: ASAP/dohodou
- možnost kariérního růstu
- práce v dobrém kolektivu
- plat: fix 21.000 + benefity, bonusy
- datum nástupu: ASAP/dohodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- minimálně SŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti customer care výhodou ne podmínkou
- Komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, samostatnost, trpělivost, pečlivost a důslednost
- Anglický jazyk - Pokročilý B2+/C1 - každodenní práce v angličtině
- Zájem o techniku a vývoj
- uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, Internet)
- zkušenosti v oblasti customer care výhodou ne podmínkou
- Komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, samostatnost, trpělivost, pečlivost a důslednost
- Anglický jazyk - Pokročilý B2+/C1 - každodenní práce v angličtině
- Zájem o techniku a vývoj
- uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, Internet)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 1954934
Posting date: 13.3.2015
2015-03-13
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Technický pracovník, Telefonní operátor Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 21000 Kč/měsíc