We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka oddělení nákupu - vhodné I pro absolventy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Administrativní podpora nákupu a dodavatelů
Práce v interním systému
Denní komunikace v NJ, AJ
Písemná a telefonická komunikace s dodavateli
Úzká spolupráce s týmem procurementu a ostatními odděleními
Řešení ad hoc úkolů
Práce v interním systému
Denní komunikace v NJ, AJ
Písemná a telefonická komunikace s dodavateli
Úzká spolupráce s týmem procurementu a ostatními odděleními
Řešení ad hoc úkolů
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zázemí prestižní mezinárodní společnosti
Zajímavé platové ohodnocení
Kariérní růst
Užití němčiny a angličtiny na denní bázi
Možnost nástupu ihned
Benefity - 13. plat, cafeteria, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, jazykové kurzy atd.
Zajímavé platové ohodnocení
Kariérní růst
Užití němčiny a angličtiny na denní bázi
Možnost nástupu ihned
Benefity - 13. plat, cafeteria, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, jazykové kurzy atd.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Pro uznávanou mezinárodní společnost se sídlem v Praze hledáme kandidáty s pokročilou znalostí němčiny a komunikativní angličtinou a se zájmem o procurement. Pozice je vhodná i pro absolventy s možností nástupu dle domluvy.
Pro uznávanou mezinárodní společnost se sídlem v Praze hledáme kandidáty s pokročilou znalostí němčiny a komunikativní angličtinou a se zájmem o procurement. Pozice je vhodná i pro absolventy s možností nástupu dle domluvy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pokročilá znalost NJ
Komunikativní znalost AJ
Praxe na obdobné pozici výhodou
Dobré organizační schopnosti
Loajalita, zodpovědnost, pečlivost
Uživatelská znalost MS Office
Komunikativní znalost AJ
Praxe na obdobné pozici výhodou
Dobré organizační schopnosti
Loajalita, zodpovědnost, pečlivost
Uživatelská znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2723863
Posting date: 13.9.2016
2016-09-13
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Koordinátor, Obchodní referent, Specialista reportingu Company: Randstad HR Solutions s.r.o.