We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista - Digital Touchpoints
Co u nás budete dělat?
- Rozvíjet a implementovat strategie „customer touchpoint" (aplikace, weby, ...)
- Koordinovat a definovat „customer digital touchpoints"
- Připravovat business technické požadavky
- Kontrolovat a sledovat rozvoj aplikací, webů a IT nástrojů
- Navrhovat kreativní a inovativní zákaznické „touchpointy"
- Tvořit a sledovat KPIs a monitoring výkonnosti webů a aplikací
- Realizovat benchmarky
- Koordinovat „digital steering comitee"
- Realizovat uživatelské testování
Co musíte znát, mít a umět?
- Vysokoškolské vzdělání (marketing)
- Odbornou kvalifikaci: v Marketingu, Digitálu
- AJ - úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
Co od nás můžete získat?
- Moderní mezinárodní pracovní prostředí
- Práci s nejnovějšími technologiemi
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Vzdělávací kurzy a školení
- Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
- Bezúročnou půjčku na bydlení a rekonstrukci
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost výjezdů do zahraničí
TUCNE
Pokud máte o pozici zájem, pokračujte doplněním údajů níže a kliknutím na tlačítko Přihlásit se.
Následně budete přesměrováni na webové stránky společnosti ŠKODA, kde Vaše přihlášení dokončíte.
Povinnou přílohou k přihlášení na pozici je strukturovaný životopis v českém a anglickém/německém provedení (neplatí pro dělnické pozice).
Kontakt
Jiří PavlíkLokalita
Doporučte pozici známému
ID: 2929024
Posting date: 11.2.2017
2017-02-11
location: Praha Position: Marketingový specialista, Produktový manažer Company: Škoda Auto a.s.
The job comes from another website or source.