We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Rádi cestujete a domluvíte se plynule německy? (Customer Service Consultant)
TRESCON Executive Search s.r.o.
Místo práce
Brno, Jihomoravský kraj, Brno - město
Brno, Jihomoravský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podávání informací klientům společnosti v rušném multikulturním prostředí
* poskytování on-line servisu cestovní kanceláře
* on-line rezervace a správa klientských požadavků
* řešení vzniklých situací a reklamací
* spolupráce s mezinárodním týmem kolegů
* poskytování on-line servisu cestovní kanceláře
* on-line rezervace a správa klientských požadavků
* řešení vzniklých situací a reklamací
* spolupráce s mezinárodním týmem kolegů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práce na HPP na dobu neurčitou
* kariérní příležitost zejména pro čerstvé absolventy humanitních oborů se zájem o cestovní ruch
* motivující platové ohodnocení s možností zajímavých bonusů
* propracovaný systém zaškolení a plná podpora během adaptačního období a případné relokace do Brna
* multikulturní pracovní prostředí na lukrativním místě v Brně
* dvousměnný provoz (ranní - odpolední), v případě práce o víkendech a během svátků možnost vybrání náhradního volna
* možnost osobního rozvoje a profesního postupu na mezinárodní úrovni, možnost stáží na pobočkách po celé Evropě
* vysoce nadstandardní systém benefitů (výrazné slevy na produkty společnosti, kafeterie, příspěvek na stravování)
* relokační balíček a zaměstnanecká karta pro nové kolegy ze zahraničí
* kariérní příležitost zejména pro čerstvé absolventy humanitních oborů se zájem o cestovní ruch
* motivující platové ohodnocení s možností zajímavých bonusů
* propracovaný systém zaškolení a plná podpora během adaptačního období a případné relokace do Brna
* multikulturní pracovní prostředí na lukrativním místě v Brně
* dvousměnný provoz (ranní - odpolední), v případě práce o víkendech a během svátků možnost vybrání náhradního volna
* možnost osobního rozvoje a profesního postupu na mezinárodní úrovni, možnost stáží na pobočkách po celé Evropě
* vysoce nadstandardní systém benefitů (výrazné slevy na produkty společnosti, kafeterie, příspěvek na stravování)
* relokační balíček a zaměstnanecká karta pro nové kolegy ze zahraničí
Informace o náboru
Vážení zájemci, pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete-li dané požadavky, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na adresu [email protected] nebo pomocí tlačítka "POSLAT SPOLEČNOSTI ŽIVOTOPIS". V případě dotazů k pozice jsme k dispozici také na telefonním čísle 702 147 141.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Pro našeho klienta, jednu z nejúspěšnějších korporací v oblasti cestovního ruchu na světě, hledáme nové kolegy na pozici: German Speaking Communication Specialist
Připojte se k úspěšnému mezinárodnímu týmu!
Pro našeho klienta, jednu z nejúspěšnějších korporací v oblasti cestovního ruchu na světě, hledáme nové kolegy na pozici: German Speaking Communication Specialist
Připojte se k úspěšnému mezinárodnímu týmu!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* podmínkou je výborná znalost německého jazyka umožňující profesionální komunikaci
* pokročilá znalost anglického jazyka ke každodenní komunikaci s kolegy
* výhodou jsou zkušenosti se zákaznickým servisem, s prací v call centru
* velmi dobré komunikační schopnosti
* výhodou jsou obchodní a vyjednávací dovednosti
* odolnost vůči stresu, empatie, schopnost pracovat na více úkolech zároveň, vyhodnocování priorit
* zájem o další vzdělávání
* pokročilá znalost anglického jazyka ke každodenní komunikaci s kolegy
* výhodou jsou zkušenosti se zákaznickým servisem, s prací v call centru
* velmi dobré komunikační schopnosti
* výhodou jsou obchodní a vyjednávací dovednosti
* odolnost vůči stresu, empatie, schopnost pracovat na více úkolech zároveň, vyhodnocování priorit
* zájem o další vzdělávání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.
Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.
Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.
Počet zaměstnanců
3-4 zaměstnanci
ID: 2386064
Posting date: 25.4.2016
2016-04-25
location: Brno, Jihomoravský kraj, Brno - město Position: Helpdesk operátor, Překladatel, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Company: TRESCON Executive Search s.r.o.