Obchodní manažer - Project Developer

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Malacky
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- obchodní jednání s pronajímateli pozemků
- zjišťování informací o vlastnictví, hodnotě a ceně zemědělské půdy
- koordinace administrativních procesů s úřady
- příprava prezentací managementu společnosti

Požadujeme:
- VŠ vzdělání v oblasti ekonomie , obchodu, zemědělství, lesnictví
- anglický jazyk na komunikativní úrovni - B2
- velmi dobré vyjednávací a komunikační dovednosti
- zkušenosti s jednáním s majiteli pozemků
- zkušenosti s obchodním jednání min. 2 roky
- obecné znalosti z oblasti ekonomie, financí, pronájmu půdy, zemědělství
- řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:
- zázemí známé mezinárodní firmy s velmi dobrou péčí o své zaměstnance
- dotované stravování
- příspěvek na dojíždění
- příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
- auto, mobil, notebook

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí známé mezinárodní firmy s velmi dobrou péčí o své zaměstnance
- dotované stravování
- příspěvek na dojíždění
- příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
- auto, mobil, notebook

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Pro svého významného klienta, světově známého výrobce, hledáme vhodné kandidáty na pozici

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

zemědělství, lesnictví, ekonomie, obchod, pronájem

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Příležitost pro zkušeného obchodníka, který ctí etický hodnotový systém a v jednání se projevuje vstřícným a pokorným přístupem.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2583782  Datum zveřejnění: 30.5.2016