Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
4flow je oceněným zaměstnavatelem a specialistou v oblasti logistiky a supply chain managementu, jenž spojuje poradenství, vývoj softwaru, řízení logistických řetězců a výzkum v jeden inovativní obchodní model. Naše divize 4flow management průběžně plánuje, optimalizuje a řídí logistické řetězce jako neutrální 4PL poskytovatel s inovativními koncepty v řízení přepravních sítí.
Společnost 4flow se v tomto roce dále úspešně rozvíjí. Zažijte s námi další růst a staňte se součástí úspešného týmu v naší kanceláři v Plzni jako:
Customer Support Specialist
Vaše úkoly
Jako člen týmu společnosti 4flow budete řídit efektivní pohyb zboží v logistických sítích našich zákazníků za účelem zajištění dostupnosti materiálu. Vaše hlavní úkoly na této pozici zahrnují:
Jste připraveni pracovat ve 4flow? Pošlete nám váš životopis v angličtině prostřednictvím našeho pracovního portálu, nebo zavolejte Isabelle Tobler na číslo +49 (0)30 39740-0.
Společnost 4flow se v tomto roce dále úspešně rozvíjí. Zažijte s námi další růst a staňte se součástí úspešného týmu v naší kanceláři v Plzni jako:
Customer Support Specialist
Transportation & Logistics
Vaše úkolyJako člen týmu společnosti 4flow budete řídit efektivní pohyb zboží v logistických sítích našich zákazníků za účelem zajištění dostupnosti materiálu. Vaše hlavní úkoly na této pozici zahrnují:
- zajištění hladkého průběhu všech přeprav v každodenním provozu za využití našeho systému
- řešení nestandartních situací v přepravní síti a zajištění informovanosti zákazníků a ostatních zúčastněných stran
- podporu při hledání rešení pro vznesené dotazy
- kontrolu faktur od dopravců a poskytovatelů dalších logistických služeb
- získali jste první praktické zkušenosti v odvětví poskytování služeb a jste prozákaznicky orientováni
- jste schopni rychle stanovit priority i v době intezivního provozu a zároveň přívětivě komunikovat způsobem orientovaným k nalezení řešení
- máte zkušenosti s využíváním IT systému a jste schopni komunikovat v německém a/nebo anglickém jazyce
- máte zájem o práci v oblasti logistiky a rádi byste se uplatnili v dynamickém mezinárodním prostředí
Jste připraveni pracovat ve 4flow? Pošlete nám váš životopis v angličtině prostřednictvím našeho pracovního portálu, nebo zavolejte Isabelle Tobler na číslo +49 (0)30 39740-0.
4flow, Isabelle Tobler, Hallerstraße 1, 10587 Berlin | www.4flow.com/careers
ID: 1757987
Datum zveřejnění: 7.8.2014
2014-08-07
lokalita: Plzeň - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor, Logistik, Office manager, Specialista podpory zákazníků Společnost: 4flow AG