Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
SAP Business Analyst FI
ABB s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• návrh a implementace SAP FI řešení
• úzká spolupráce s vývojáři SAP
• monitorování zákaznických potřeb v oblasti FI, jejich předvídání a proaktivní vytváření návrhu řešení
• zachycení požadavků relevantních k navrhovaným řešením
• správa datových standardů a datových struktur pro efektivní a účinné podávání zpráv, analýzy
• mentoring a školení členů týmu
• návrh a vývoj školicích materiálů pro zákazníky a školitele
• úzká spolupráce s vývojáři SAP
• monitorování zákaznických potřeb v oblasti FI, jejich předvídání a proaktivní vytváření návrhu řešení
• zachycení požadavků relevantních k navrhovaným řešením
• správa datových standardů a datových struktur pro efektivní a účinné podávání zpráv, analýzy
• mentoring a školení členů týmu
• návrh a vývoj školicích materiálů pro zákazníky a školitele
Zaměstnanecké výhody, benefity
• zázemí silné mezinárodní společnosti, otevřenou firemní kulturu podporující růst talentů
• práci s moderními technologiemi, rozvoj jazykových dovedností s možností aktivního využití cizích jazyků
• spolupráci na mezinárodních projektech
• široké spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, pružná pracovní doba, notebook či mobilní telefon)
• práci s moderními technologiemi, rozvoj jazykových dovedností s možností aktivního využití cizích jazyků
• spolupráci na mezinárodních projektech
• široké spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, pružná pracovní doba, notebook či mobilní telefon)
Informace o náboru
Pokud Vás do 21 dnů nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ABB dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti ABB a to výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání po dobu výběrového řízení, nejdéle však jeden rok od jejich zaslání.
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ABB dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti ABB a to výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání po dobu výběrového řízení, nejdéle však jeden rok od jejich zaslání.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• 3 a více let praxe se SAP FI včetně implementace
• vysokoškolské vzdělání
• znalost dalších aplikačních modulů SAP výhodou (CO, MM, atd.)
• výborné komunikační schopnosti
• plynulou angličtinu
• schopnost týmové práce
• vysokoškolské vzdělání
• znalost dalších aplikačních modulů SAP výhodou (CO, MM, atd.)
• výborné komunikační schopnosti
• plynulou angličtinu
• schopnost týmové práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ABB je světovou špičkou v technologiích pro energetiku a automatizaci, díky kterým naši zákazníci ze sféry průmyslu, výroby a distribuce energií zvyšují svou výkonnost a zároveň snižují dopad své činnosti na životní prostředí. Jako mezinárodní elektroinženýrská společnost působí ABB na českém trhu již od roku 1970 a v současné době zaměstnává celosvětově více než 140 000 zaměstnanců. V současné době prochází ABB v České republice dynamickým rozvojem a významně rozšiřuje svůj tým. ABB nabízí svým zaměstnancům atraktivní pracovní uplatnění v silné a stabilní společnosti s rozsáhlými možnostmi profesního růstu, dalšího vzdělávání a mezinárodních zkušeností.
LEPŠÍ SVĚT ZAČÍNÁ S VÁMI!
LEPŠÍ SVĚT ZAČÍNÁ S VÁMI!
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 1907043
Datum zveřejnění: 24.11.2014
2014-11-24
lokalita: Brno - město Pozice: IT analytik, IT konzultant, Správce informačního systému Společnost: ABB s.r.o.