Specialista/ka vymáhání pohledávek s výbornou němčinou

Accenture Services, s.r.o.

Place of work
Prague
Contract type
full-time
Wage (gross)
n/a

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Popis pozice a náplně práce:
  • Monitoring faktur po splatnosti
  • Analýza zůstatků na zákaznických účtech
  • Telefonický kontakt primárně v NĚMČINĚ s klienty v zahraničí (Německo, Rakousko nebo Švýcarsko)
  • Hledání řešení situace zákazníků a upozornování na možná rizika neplacení
  • Reporting - práce primárně s Microsoft Excel
  • Správa systému pohledávek

Employee perks, benefits

N/A

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination

Language skills

English - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

  • Výborná znalost německého jazyka (písemná i mluvená forma)
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Ochota a schonost komunikovat po telefonu
  • Pečlivost a zodpovědnost při práci
  • Ochota učit se novým věcem
PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI NEJSOU PODMÍNKOU - pozice vhodná i pro čerstvé absolventy bez praxe
Req. Code : 00277360
Division/Department : Accenture

Advertiser

Brief description of the company

Accenture’s Services workforce is a dedicated team of people who work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, help desk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.

Number of employees

1000 and more employees
ID: 2073506  Datum zveřejnění: 7.4.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: n/a