Specialista/ka vymáhání pohledávek s Francouzštinou

Accenture Services, s.r.o.

Place of work
Prague
Contract type
full-time
Wage (gross)
n/a

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Specialista/ka vymáhání pohledávek je pozicí v outsourcingové divizi v mezinárodní společnosti Accenture. Práce zahrnuje denní telefonický a písemný kontakt se zákazníky, kteří nezaplatili včas své faktury. Komunikace bude probíhat převážně se zákazníky z frankofonních zemí, proto je nezbytná znalost francouzského jazyka alespoň na úroni B2. Angličtina je využívána zejména při interní firemní i týmové komunikaci.
 
Na tuto pozici přijímáme uchazeče se smlouvou na dobu neurčitou.
 
NÁPLŇ PRÁCE
•Monitoring faktur po splatnosti
•Analýza zůstatků na zákaznických účtech
•Telefonický kontakt primárně ve FRANCOUZŠTINĚ s klienty v zahraničí (Francie, Benelux, Subsaharská Afrika)
•Hledání řešení situace zákazníků a upozorňování na možná rizika neplacení
•Reporting - práce primárně s Microsoft Excel
•Správa systému pohledávek
 

Employee perks, benefits

benefit package

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination

Language skills

English - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

•Výborná znalost francouzského jazyka (písemná i mluvená forma)
•Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
•Výborné komunikační schopnosti
•Ochota a schonost komunikovat po telefonu
•Pečlivost a zodpovědnost při práci
•Ochota učit se novým věcem

 PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI NEJSOU PODMÍNKOU - pozice vhodná i pro čerstvé absolventy bez praxe
 
Req. Code : 00272489
Division/Department : Accenture BPO

Advertiser

Brief description of the company

Accenture’s Services workforce is a dedicated team of people who work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, help desk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.

Number of employees

1000 and more employees
ID: 2144448  Datum zveřejnění: 15.6.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: n/a