Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis - čeština + slovenština
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha - Karlín, Praha
Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha - Karlín, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Září 2015
Září 2015
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 25000 Kč/měsíc
20000 - 25000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Technická podpora a zákaznický servis pro významného světového automobilového výrobce Renault
Diagnostika problému a návrh rychlého řešení
Dodržování požadované kvality hovorů
Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
Samostatná práce ve firemních aplikacích
Spolupráce s ostatními členy týmu a ostatními procesy v rámci oddělení
Diagnostika problému a návrh rychlého řešení
Dodržování požadované kvality hovorů
Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
Samostatná práce ve firemních aplikacích
Spolupráce s ostatními členy týmu a ostatními procesy v rámci oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zázemí silné a stabilní společnosti
Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci a následně průběžná odborná školení
Příležitost profesního i osobního růstu
Moderní pracoviště v Praze
Bonusy a benefity
4 týdni dovolené
Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci a následně průběžná odborná školení
Příležitost profesního i osobního růstu
Moderní pracoviště v Praze
Bonusy a benefity
4 týdni dovolené
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Výborná znalost českého a slovenského jazyka (mluvený i psaný projev)
Ochotu učit se a komunikovat
Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
Uživatelskou znalost PC
Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
Ochotu učit se a komunikovat
Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
Uživatelskou znalost PC
Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2226950
Datum zveřejnění: 18.8.2015
2015-08-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 25000 Kč/měsíc