Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Telefonní operátor se slovenštinou (příchozí línka)
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8, Praha
Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Únor 2016
Únor 2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Technická podpora a zákaznický servis pro významného světového automobilového výrobce
• Diagnostika problému a návrh rychlého řešení
• Dodržování požadované kvality hovorů
• Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
• Samostatná práce ve firemních aplikacích
• Spolupráce s ostatními členy týmu a ostatními procesy v rámci oddělení
• Diagnostika problému a návrh rychlého řešení
• Dodržování požadované kvality hovorů
• Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
• Samostatná práce ve firemních aplikacích
• Spolupráce s ostatními členy týmu a ostatními procesy v rámci oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí silné a stabilní společnosti
• Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
• Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci a následně průběžná odborná školení
• Příležitost profesního i osobního růstu
• Moderní pracoviště v Praze (Futurama Business Park, st.m. Invalidovna)
• Bonusy a benefity (stravenky, občerstvení na pracovišti)
• Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
• Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci a následně průběžná odborná školení
• Příležitost profesního i osobního růstu
• Moderní pracoviště v Praze (Futurama Business Park, st.m. Invalidovna)
• Bonusy a benefity (stravenky, občerstvení na pracovišti)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Vzdělání v oboru
Zákaznický servis
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Slovenský jazyk - rodilý mluvčí
• Ochotu učit se a komunikovat
• Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
• Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
• Uživatelskou znalost PC
• Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
• Nástup ihned
• Ochotu učit se a komunikovat
• Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
• Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
• Uživatelskou znalost PC
• Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
• Nástup ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2434226
Datum zveřejnění: 12.2.2016
2016-02-12
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.