Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis - maďarština
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
27.06.-18.7.2016
27.06.-18.7.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Technická podpora a zákaznický servis pro významného světového automobilového výrobce
• Diagnostika problému a návrh rychlého řešení
• Dodržování požadované kvality hovorů
• Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
• Samostatná práce ve firemních aplikacích
• Spolupráce s ostatními členy týmu a ostatními procesy v rámci oddělení
• Diagnostika problému a návrh rychlého řešení
• Dodržování požadované kvality hovorů
• Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
• Samostatná práce ve firemních aplikacích
• Spolupráce s ostatními členy týmu a ostatními procesy v rámci oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí silné a stabilní společnosti
• Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
• Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci a následně průběžná odborná školení
• Příležitost profesního i osobního růstu
• Moderní pracoviště v Praze (Futurama Business Park, st.m. Invalidovna)
• Bonusy a benefity (stravenky, občerstvení na pracovišti)
• Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
• Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci a následně průběžná odborná školení
• Příležitost profesního i osobního růstu
• Moderní pracoviště v Praze (Futurama Business Park, st.m. Invalidovna)
• Bonusy a benefity (stravenky, občerstvení na pracovišti)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Výborná znalost maďarského jazyka (mluvený i psaný projev)
• Znalost slovenštiny a / nebo češtiny
• Ochotu učit se a komunikovat
• Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
• Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
• Uživatelskou znalost PC
• Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
• Znalost slovenštiny a / nebo češtiny
• Ochotu učit se a komunikovat
• Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
• Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
• Uživatelskou znalost PC
• Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2621052
Datum zveřejnění: 24.6.2016
2016-06-24
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Hosteska, Konzultant, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.