Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu - příchozí linka
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
05.09.2016
05.09.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ahoj, jsme společnost Xerox, provozujeme i call centrum v Ostravě a hledáme nové parťáky na pozici Specialista/ka zákaznického servisu. Našimi zákazníky v Ostravě jsou nově zákazníci společnosti Vodafone.
Jak vypadá náš pracovní den?
VOLÁNÍ, VOLÁNÍ A ZASE VOLÁNÍ... ALE!
Nejsme call centrum které obvolává zákazníky, ale naopak zákazníci volají nám a my jim pomáháme řešit jejich požadavky. Než se ale vrhneš na volání, čeká tě důkladné školení, které probíhá u nás (nemusíš nikam složitě dojíždět) a od prvního dne je plně hrazené.
ŠKOLENÍ: kromě tarifů se budeš učit i práci se systémy, takže bez tvých PC dovedností to nepůjde (neboj, stačí alespoň základ). Dostaneš i proškolení komunikačních dovedností a velmi často budeš chodit ke zkušenějším kolegům poslouchat reálné hovory, tak abys měl/a představu jak to zní ve skutečnosti.
SMĚNY: naše call centrum je zákazníkům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ale i když máme nepřetržitý provoz, noční směny jsou u nás jen 1 x za 3 týdny. Navíc máme program směn nastavený tak, že si sám/sama můžeš směny plánovat 14 dní předem.
NAŠE PRACOVNÍKY POMŮCKY: telefon, počítač a náš hlas.
Jak vypadá náš pracovní den?
VOLÁNÍ, VOLÁNÍ A ZASE VOLÁNÍ... ALE!
Nejsme call centrum které obvolává zákazníky, ale naopak zákazníci volají nám a my jim pomáháme řešit jejich požadavky. Než se ale vrhneš na volání, čeká tě důkladné školení, které probíhá u nás (nemusíš nikam složitě dojíždět) a od prvního dne je plně hrazené.
ŠKOLENÍ: kromě tarifů se budeš učit i práci se systémy, takže bez tvých PC dovedností to nepůjde (neboj, stačí alespoň základ). Dostaneš i proškolení komunikačních dovedností a velmi často budeš chodit ke zkušenějším kolegům poslouchat reálné hovory, tak abys měl/a představu jak to zní ve skutečnosti.
SMĚNY: naše call centrum je zákazníkům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ale i když máme nepřetržitý provoz, noční směny jsou u nás jen 1 x za 3 týdny. Navíc máme program směn nastavený tak, že si sám/sama můžeš směny plánovat 14 dní předem.
NAŠE PRACOVNÍKY POMŮCKY: telefon, počítač a náš hlas.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- A jaké výhody a benefity nabízíme?
- Smlouvu na hlavní pracovní poměr od prvního dne.
- Stravenky a flexipassy (těmi si můžeš např. zaplatit dovolenou, nakoupit v lékárně, koupit si brýle, jít do kina, nebo na masáž aj).
- Neomezené a datové tarify za velmi pěkné ceny.
- MultiSport kartu.
- Smlouvu na hlavní pracovní poměr od prvního dne.
- Stravenky a flexipassy (těmi si můžeš např. zaplatit dovolenou, nakoupit v lékárně, koupit si brýle, jít do kina, nebo na masáž aj).
- Neomezené a datové tarify za velmi pěkné ceny.
- MultiSport kartu.
Informace o náboru
Co tě čeká, pokud pošleš životopis ve strukturované podobě?
Nejpozději do 3. dnu ti bude volat Martina Máchová a společně se domluvíte na termínu výběrového řízení.
Pokud se ale chceš na cokoliv zeptat ještě předtím, tak neváhej a volej na +420 731 460 031.
Podívat se můžeš i na FB pracuj v xeroxu, popř. na stránky pracujvxeroxu.cz
Nejpozději do 3. dnu ti bude volat Martina Máchová a společně se domluvíte na termínu výběrového řízení.
Pokud se ale chceš na cokoliv zeptat ještě předtím, tak neváhej a volej na +420 731 460 031.
Podívat se můžeš i na FB pracuj v xeroxu, popř. na stránky pracujvxeroxu.cz
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme do našeho týmu?
- Pohodové a komunikativní lidi s chutí pomáhat zákazníkům a řešit jejich požadavky.
- Vzhledem k tomu, že pracujeme na směny, je nutné, abys byl/a časově flexibilní.
- A v neposlední řadě je nutné, abys zvládal/a alespoň základní obsluhu počítače - budeš s ním pracovat denně.
- Pohodové a komunikativní lidi s chutí pomáhat zákazníkům a řešit jejich požadavky.
- Vzhledem k tomu, že pracujeme na směny, je nutné, abys byl/a časově flexibilní.
- A v neposlední řadě je nutné, abys zvládal/a alespoň základní obsluhu počítače - budeš s ním pracovat denně.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2705331
Datum zveřejnění: 26.8.2016
2016-08-26
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.