Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického centra s maďarštinou a slovenštinou
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha, Hlavní město Praha
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mluvíte plynule maďarsky a slovensky? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti a mít zajištěný stálý plat? Baví Vás komunikace se zákazníkem a rádi byste se realizovali v oblasti zákaznické péče? Ano? Skvělé! Pokračujte dál ve čtení.
Co obnáší práce u nás? Jak vypadá náš pracovní den?
• Pracujeme od pondělí do pátku ve směnném provozu. Vaše směny můžou být od 8:00, 9:30 nebo 11:30 a každá trvá 8 hodin. Takže se nemusíte bát práce v noci, nebo o víkendu.
• V našem call centru zpracovává operátor denně cca 10 – 15 hovorů, více než na kvantita je pro nás důležitá kvalita vyřízení každého požadavku.
• Mnoho zákazníků nepotřebuje řešit požadavky telefonicky, komunikují s námi i prostřednictvím emailu nebo chatu.
• Tím, že se jedná o automobilový průmysl, všechna školení nejsou pouze teoretická. Nové modely aut i všechny technologie uvnitř vozu si můžete při školení reálně vyzkoušet a osahat.
Co obnáší práce u nás? Jak vypadá náš pracovní den?
• Pracujeme od pondělí do pátku ve směnném provozu. Vaše směny můžou být od 8:00, 9:30 nebo 11:30 a každá trvá 8 hodin. Takže se nemusíte bát práce v noci, nebo o víkendu.
• V našem call centru zpracovává operátor denně cca 10 – 15 hovorů, více než na kvantita je pro nás důležitá kvalita vyřízení každého požadavku.
• Mnoho zákazníků nepotřebuje řešit požadavky telefonicky, komunikují s námi i prostřednictvím emailu nebo chatu.
• Tím, že se jedná o automobilový průmysl, všechna školení nejsou pouze teoretická. Nové modely aut i všechny technologie uvnitř vozu si můžete při školení reálně vyzkoušet a osahat.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme?
• Prostředí: jste unavení z představy open space pro 150 zaměstnanců? Toho se u nás nemusíte bát, celkem je nás v našem projektu max. 20 přátelských kolegů, kteří jsou vždy ochotni poradit a pomoci.
• Stravenky.
• Multisportkartu: záleží nám na vašem odpočinku a náladě, proto podporujeme váš fyzický relax.
• Neomezené volání a datové tarify za velmi výhodné ceny
• Bonus za doporučení kolegy: doporučením můžete ještě zlepšit atmosféru ve firmě a přilepšit si ke mzdě. Dáváme bonus za doporučení, doporučovat můžete do našeho projektu i do dalších projektů Xerox.
• Prostředí: jste unavení z představy open space pro 150 zaměstnanců? Toho se u nás nemusíte bát, celkem je nás v našem projektu max. 20 přátelských kolegů, kteří jsou vždy ochotni poradit a pomoci.
• Stravenky.
• Multisportkartu: záleží nám na vašem odpočinku a náladě, proto podporujeme váš fyzický relax.
• Neomezené volání a datové tarify za velmi výhodné ceny
• Bonus za doporučení kolegy: doporučením můžete ještě zlepšit atmosféru ve firmě a přilepšit si ke mzdě. Dáváme bonus za doporučení, doporučovat můžete do našeho projektu i do dalších projektů Xerox.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2) nebo Český jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme?
• V první řadě komunikativního člověka, kterého bude bavit každodenní telefonický kontakt se zákazníkem.
• Fanouška/fanynku automobilového průmyslu, protože o autech a jejich příslušenstvích budete mluvit každý den a pravidelně se budete školit na novinky v oboru.
• Hovory budete odbavovat v maďarštině a ve slovenštině, proto je nezbytné, abyste oba jazyky plynule ovládal/a, a to v mluvené i v psané podobě.
• V první řadě komunikativního člověka, kterého bude bavit každodenní telefonický kontakt se zákazníkem.
• Fanouška/fanynku automobilového průmyslu, protože o autech a jejich příslušenstvích budete mluvit každý den a pravidelně se budete školit na novinky v oboru.
• Hovory budete odbavovat v maďarštině a ve slovenštině, proto je nezbytné, abyste oba jazyky plynule ovládal/a, a to v mluvené i v psané podobě.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2723772
Datum zveřejnění: 13.9.2016
2016-09-13
lokalita: Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha, Hlavní město Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.