Specialista zákaznického centra s maďarštinou

ACS Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Mluvíte plynule maďarsky a domluvíte se také česky, nebo slovensky? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti a mít zajištěný stálý plat? Baví Vás komunikace se zákazníkem a rádi byste se realizovali v oblasti zákaznické péče? Ano? Skvělé! Pokračujte dál ve čtení.

Co obnáší práce u nás? Jak vypadá náš pracovní den?

• Pracujeme od pondělí do pátku ve směnném provozu. Vaše směny můžou být od 8:00, 9:30 nebo 11:30 a každá trvá 8 hodin. Takže se nemusíte bát práce v noci, nebo o víkendu.
• V našem call centru zpracovává operátor denně cca 10 – 15 hovorů, více než na kvantita je pro nás důležitá kvalita vyřízení každého požadavku.
• Mnoho zákazníků nepotřebuje řešit požadavky telefonicky, komunikují s námi i prostřednictvím emailu nebo chatu.
• Tím, že se jedná o automobilový průmysl, všechna školení nejsou pouze teoretická. Nové modely aut i všechny technologie uvnitř vozu si můžete při školení reálně vyzkoušet a osahat.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabízíme?
• Prostředí: jste unavení z představy open space pro 150 zaměstnanců? Toho se u nás nemusíte bát, celkem je nás v našem projektu max. 20 přátelských kolegů, kteří jsou vždy ochotni poradit a pomoci.
• Stravenky.
• Multisportkartu: záleží nám na vašem odpočinku a náladě, proto podporujeme váš fyzický relax.
• Neomezené volání a datové tarify za velmi výhodné ceny
• Bonus za doporučení kolegy: doporučením můžete ještě zlepšit atmosféru ve firmě a přilepšit si ke mzdě. Dáváme bonus za doporučení, doporučovat můžete do našeho projektu i do dalších projektů Xerox.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Expert (C2) nebo Český jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - uživatel

Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Word - základy

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Koho hledáme?
• V první řadě komunikativního člověka, kterého bude bavit každodenní telefonický kontakt se zákazníkem.
• Fanouška/fanynku automobilového průmyslu, protože o autech a jejich příslušenstvích budete mluvit každý den a pravidelně se budete školit na novinky v oboru.
• Protože se zákazníkem budete mluvit jen maďarsky, je perfektní maďarština naprosto nezbytná.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

V rámci České republiky provozujeme call centra v Ústí nad Labem, Praze a Ostravě.

Adresa společnosti

ACS Czech Republic s.r.o.
Karolinská 661
18600 Praha 8

Kontakt

Poslat společnosti životopisDoporučit nabídku známému
ID: 2723772   Datum zveřejnění: 13.9.2016