Staňte se do Vánoc poradcem pro maďarský trh 21-27.000Kč/měs

ACS Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
05.12.2016
Nabízený plat (hrubého)
21.000 - 27.000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zdravím tě,
Chceš se realizovat v zázemí naší společnosti a být součástí našeho projektu úzce spojeného s automobilovým průmyslem? Ovládáš plynně maďarštinu i slovenštinu a chtěl bys tyto znalosti využít pro ve svém dalším zaměstnání ? Kontaktuj nás dnes začni s námi spolupracovat ještě před Vánoci!

Čím se poradce zabývá?
- na začátku se toho spoustu naučí během 3.týdenního školení
- poté již samostatně komunikuje s klienty po telefonu, chatu nebo emailu
- klientům zajisťuje potřebné informace o modelech automobilových vozů
- kvalitně plní jejich dotazy, zajišťuje doplňkový servis, a to s maximálním nasazením
- pracuje v prostředí s dalšími kolegy, a to od pondělí do pátku ve směnném provozu
- má možnost si směny plánovat, a může začínat ráno od 8:00 nebo i od 11:30 h
- doba směny je 8 hodin

Zaměstnanecké výhody, benefity

Jak se mu za práci odměníme?
- získá fixní mzdu 21.000 a k tomu až 30% bonus
- bude pracovat se skvělým týmem kolegů, který je tu od začátku pro něj
- má možnost se zde seberealizovat a spolupracovat s námi i na dalších budoucích projektech
- získá smlouvu na HPP a možnost pracovat pro renomovanou mezinárodní firmu
- součástí nástup je i placené školení
- stravenky
- při doporučení známého nebo rodinného příslušníka na něj čeká také velmi zajímavá finanční odměna
- další odměna je multisportkarta, pro jeho aktivní odpočinek
- získá také neomezený datový tarif za skvělou cenu
- odměny nabízíme i ve formě flexi passů
- a pro dostatek sil a energie celého týmu jsme zajistili nápoje, a ty jsou pro všechny zcela zdarma (káva, latte, mocca)

Informace o náboru

Jak se může přihlásit?
Jednoduše!
Pošlete nám svůj životopis a my Vás rádi uvidíme!

Datum nástupu je už 5.12.2016.

Bc. Iveta Kozárová
+ 420 608 255 121
iveta.kozarova@xerox.com

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - uživatel

Microsoft Word - základy
Microsoft PowerPoint - základy

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Poradce by měl být:
- člověk, kterého zajímá automobilový průmysl a rád získává nové znalosti v této oblasti
- značně jazykově zdatný, jak v maďarštině, tak i ve slovenštině včetně písemné formy
- flexibilní s proklientským cítěním, kterého baví komunikovat s lidmi a má příjemné vystupování
- schopný během hovoru se zákazníkem současně pracovat s PC v systému

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

For more than a half a century, Xerox has been a leader in document technology and services. We continue to build on this heritage of innovation. We now are the world’s leading enterprise for business process and document management, offering global services from claims reimbursement and automated toll transaction to customer care centers and HR benefits management. The new Xerox is dedicated to innovation, service and giving our customers the freedom to focus on what matters most: your real business.

Adresa společnosti

ACS Czech Republic s.r.o.
Špitálské náměstí 3517/19
40001 Ústí nad Labem

Kontakt

Kontaktní osoba: Iveta Kozárová
Tel.: +420608255121
E-mail: poslat životopis
Poslat společnosti životopis