Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Delivery manager
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Hornopolní 3314/38, Okres Ostrava
Hornopolní 3314/38, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude Vaší náplní práce?
*Zajištění výsledků celého call centra na základě KPI stanovených klientem
*Vedení týmu teamleaderů
*Pravidelný reporting externímu a internímu klientovi
*Zajištění růstu v rámci kvality a kvantity
*Jednání s klientem
*Participace na plánování provozu a strategii call centra
*Hledání vhodných příležitostí pro rozšíření spolupráce s klientem
*Zajištění výsledků celého call centra na základě KPI stanovených klientem
*Vedení týmu teamleaderů
*Pravidelný reporting externímu a internímu klientovi
*Zajištění růstu v rámci kvality a kvantity
*Jednání s klientem
*Participace na plánování provozu a strategii call centra
*Hledání vhodných příležitostí pro rozšíření spolupráce s klientem
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jste pro nás ta/ten pravá/pravý?
*Chcete být u rozjezdu call centra
*Líbí se Vám šance pracovat se společností Vodafone
*Zaujmou Vás příjemné benefity
*Chcete zázemí mezinárodní společnosti s praxí přes 30 let v outsourcingu
*Hledáte energický a profesionální kolektiv
*Máme připraveno velice příjemné finanční ohodnocení - Fix+bonusy
*Chcete být u rozjezdu call centra
*Líbí se Vám šance pracovat se společností Vodafone
*Zaujmou Vás příjemné benefity
*Chcete zázemí mezinárodní společnosti s praxí přes 30 let v outsourcingu
*Hledáte energický a profesionální kolektiv
*Máme připraveno velice příjemné finanční ohodnocení - Fix+bonusy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co je pro nás důležité:
*Praxe na obdobné pozici
*Angličtina na komunikativní úrovní - PODMÍNKOU
*Přijemné a profesionální vystupování
*Zkušenost s prací na call centru a s životem na call centru
*Praxe s vedením týmu
*Umět motivovat a pracovat s lidmi
*Být zaměřen na výsledek a kvalitu
*Být zaměřen na spokojenost týmu
*Praxe na obdobné pozici
*Angličtina na komunikativní úrovní - PODMÍNKOU
*Přijemné a profesionální vystupování
*Zkušenost s prací na call centru a s životem na call centru
*Praxe s vedením týmu
*Umět motivovat a pracovat s lidmi
*Být zaměřen na výsledek a kvalitu
*Být zaměřen na spokojenost týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2835208
Datum zveřejnění: 1.12.2016
2016-12-01
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Brand manager, Key account manager, Manažer call centra, Regionální / Oblastní manažer Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.