Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer týmu call centra
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Hornopolní 3314/38, Okres Ostrava
Hornopolní 3314/38, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
17.01.2017
17.01.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Proč hledáme nového teamleadera?
V současné době hledáme pro našeho klienta Vodafone vedoucího týmu. Proč? Protože rosteme a pro naše kolegy potřebujeme dalšího TL.
Hledáme někoho, kdo má s vedením lidí již zkušenosti, prostředí telca mu není cizí a zná ho jako své boty. Práce s lidmi ho baví, chápe však i náročnost práce s lidmi. Dokáže sledovat výsledky, čísla, ale i růst a rozvoj členů svého týmu.
Co našeho nového manažera čeká?
*zajímavé mzdové ohodnocení
*samostatná práce plná výzev
*příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
*tým plný fajn lidí, rozumné a moderní manažery a hlavně skvělý klient
*bude součástí rozjezdu call centra Vodafone
*spolupráce na náboru vlastních členů týmu
Co je náplní práce našeho teamleadera?
*hodnotí a pracuje s týmem na jejich rozvoji
*sleduje výsledků jednotlivců a celku, společně hledají možnosti jak být lepší
*nepokládání mezí kreativitě a motivaci týmu
*zpracování reportů na denní, týdenní a měsíční bázi
*být součástí výběrových řízení na další členy týmu
V současné době hledáme pro našeho klienta Vodafone vedoucího týmu. Proč? Protože rosteme a pro naše kolegy potřebujeme dalšího TL.
Hledáme někoho, kdo má s vedením lidí již zkušenosti, prostředí telca mu není cizí a zná ho jako své boty. Práce s lidmi ho baví, chápe však i náročnost práce s lidmi. Dokáže sledovat výsledky, čísla, ale i růst a rozvoj členů svého týmu.
Co našeho nového manažera čeká?
*zajímavé mzdové ohodnocení
*samostatná práce plná výzev
*příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
*tým plný fajn lidí, rozumné a moderní manažery a hlavně skvělý klient
*bude součástí rozjezdu call centra Vodafone
*spolupráce na náboru vlastních členů týmu
Co je náplní práce našeho teamleadera?
*hodnotí a pracuje s týmem na jejich rozvoji
*sleduje výsledků jednotlivců a celku, společně hledají možnosti jak být lepší
*nepokládání mezí kreativitě a motivaci týmu
*zpracování reportů na denní, týdenní a měsíční bázi
*být součástí výběrových řízení na další členy týmu
Informace o náboru
Hledáme kolegu, který zapadne do našeho kolektivu a bude na stejné vlně jako my.
Pro přihlášení se do výběrového řízení prosím zašlete Váš životopis v češtině i angličtině, životopis prosím zašlete s fotkou a nezapomeňte na motivační dopis.
Předem Vám děkujeme a těším se na Vás.
Pro přihlášení se do výběrového řízení prosím zašlete Váš životopis v češtině i angličtině, životopis prosím zašlete s fotkou a nezapomeňte na motivační dopis.
Předem Vám děkujeme a těším se na Vás.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Kdo je náš teamleader?
*příjemný a odolný člověk
*má praxi z call centra na pozici TL nebo zástupce TL minimálně 3 roky
*nevadí mu zpracování reportů
*jeho styl vedení lidí, není jen o prázdných slovech, ale na lidech a týmu mu opravdu záleží
*náš teamleader vidí stejný cíl jako my a pomůže nám ho dosáhnout
*angličtinu zvládá na komunikativní úrovni
*příjemný a odolný člověk
*má praxi z call centra na pozici TL nebo zástupce TL minimálně 3 roky
*nevadí mu zpracování reportů
*jeho styl vedení lidí, není jen o prázdných slovech, ale na lidech a týmu mu opravdu záleží
*náš teamleader vidí stejný cíl jako my a pomůže nám ho dosáhnout
*angličtinu zvládá na komunikativní úrovni
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2835243
Datum zveřejnění: 1.12.2016
2016-12-01
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Team leader, Vedoucí prodejny/provozu Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.