Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Rozšiř naše řady! - Specialista péče o zákazníky: 14-25.000Kč
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
16.01.2017
16.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
14 000 - 25 000 Kč/měs.
14 000 - 25 000 Kč/měs.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsem Specialista zákaznické linky Vodafonu. Co dělám?
- věnuji se dotazům a požadavkům zákazníků společnosti Vodafone a soustředím se na jejich vyřešení a zároveň i na development jejich služeb
- má práce zahrnuje komunikaci se zákazníkem a zároveň i s počítačem a systémy, na vše jsem vyškolen během samotného nástupu
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", najdu podporu u kolegů nebo svého týmaře, který vždy poradí a pomůže
- na začátku jsem prošel 5ti týdenním školením, které mi pomohlo naučit se vše co jsem do začátku potřeboval.
- moje mzda se pohybuje průměrně okolo 15-17.000 Kč čistého.
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, proto se naše mzda od 14.000 Kč do 25.000 Kč hrubého.
- další super věc na moji práci je to, že já nevolám NIKOMU, ale zákazníci volají mně.
- do práce sice chodím do PO do NE (6-23:00), ale noční mám 2krát za měsíc a víkendy si taky užiju, protože mám jen dva víkendové dny jako pracovní.
Co si představit pod pojmem development zákazníka?
- znamená to, zjišťování aktuální spokojenosti zákazníka s využívanou službou a hledání cesty, jak nalézt pro zákazníka maximálně vyhovující služby
- soustředím se na zákazníkovy potřeby a příležitostmi a výhodami se snažím získat jeho přízeň
- měním zákazníkovi zastaralé služby za nové
- věnuji se dotazům a požadavkům zákazníků společnosti Vodafone a soustředím se na jejich vyřešení a zároveň i na development jejich služeb
- má práce zahrnuje komunikaci se zákazníkem a zároveň i s počítačem a systémy, na vše jsem vyškolen během samotného nástupu
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", najdu podporu u kolegů nebo svého týmaře, který vždy poradí a pomůže
- na začátku jsem prošel 5ti týdenním školením, které mi pomohlo naučit se vše co jsem do začátku potřeboval.
- moje mzda se pohybuje průměrně okolo 15-17.000 Kč čistého.
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, proto se naše mzda od 14.000 Kč do 25.000 Kč hrubého.
- další super věc na moji práci je to, že já nevolám NIKOMU, ale zákazníci volají mně.
- do práce sice chodím do PO do NE (6-23:00), ale noční mám 2krát za měsíc a víkendy si taky užiju, protože mám jen dva víkendové dny jako pracovní.
Co si představit pod pojmem development zákazníka?
- znamená to, zjišťování aktuální spokojenosti zákazníka s využívanou službou a hledání cesty, jak nalézt pro zákazníka maximálně vyhovující služby
- soustředím se na zákazníkovy potřeby a příležitostmi a výhodami se snažím získat jeho přízeň
- měním zákazníkovi zastaralé služby za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jaké mám benefity?
- už za samotný nástup jsem dostal 10.000 Kč
- za to, že chodím do práce ještě dostávám Flexipassy v hodnotě 2.000Kč.
- v rámci týmu nás neustále motivuje týmař soutěžemi o dárky
- můžu si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívám zvýhodněný tarif a moje rodina a přátelé také
- stravenky dostávám za každý odpracovaný den
- mohu se zúčastnit v rámci svého profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu anebo teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, tak já i on/ona dostaneme 10.000Kč
Líbí se ti o čem je moje práce?
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 16.1.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
- už za samotný nástup jsem dostal 10.000 Kč
- za to, že chodím do práce ještě dostávám Flexipassy v hodnotě 2.000Kč.
- v rámci týmu nás neustále motivuje týmař soutěžemi o dárky
- můžu si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívám zvýhodněný tarif a moje rodina a přátelé také
- stravenky dostávám za každý odpracovaný den
- mohu se zúčastnit v rámci svého profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu anebo teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, tak já i on/ona dostaneme 10.000Kč
Líbí se ti o čem je moje práce?
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 16.1.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2874481
Datum zveřejnění: 4.1.2017
2017-01-04
lokalita: Okres Ústí nad Labem Pozice: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 14 000 - 25 000 Kč/měs.