Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Tým specialistů zákaznické péče hledá tebe! 14-25.000KČ/M.
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
16.01.2017
16.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
14 000 - 25 000 Kč/měs.
14 000 - 25 000 Kč/měs.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- pracuje na příchozí lince společnosti Vodafone, kde pomáhá zákazníkům s jejich dotazy a požadavky zákazníků a věnuje svou pozornost v první řadě na jejich vyřešení a zároveň i na development jejich služeb
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu prošel 5.ti týdenním školení, které ho na práci maximálně připravilo, bylo mu hrazeno a dokonce za každý den dostal i stravenku
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se může spolehnout na podporu v rámci svého týmu a týmaře
- průměrná mzda, kterou lze běžně dosáhnout se pohybuje okolo 15-17.000 Kč čistého.
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, proto se naše mzda pohybuje od 14.000 Kč do 25.000Kč hrubého.
- velkou výhodou náplni práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- 2-3x do měsíce noční směny, a 2 víkendové dny, jinak jsou u nás možné dlouhé, krátké týdny a nově i možnost 12h směny (podle Vašich preferencí)
Co si představit pod pojmem development zákazníka?
- znamená to, zjišťování aktuální spokojenosti zákazníka s využívanou službou a hledání cesty, jak nalézt pro zákazníka maximálně vyhovující služby
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zprostředkujeme mu výměnu zastaralých služeb za nové
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu prošel 5.ti týdenním školení, které ho na práci maximálně připravilo, bylo mu hrazeno a dokonce za každý den dostal i stravenku
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se může spolehnout na podporu v rámci svého týmu a týmaře
- průměrná mzda, kterou lze běžně dosáhnout se pohybuje okolo 15-17.000 Kč čistého.
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, proto se naše mzda pohybuje od 14.000 Kč do 25.000Kč hrubého.
- velkou výhodou náplni práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- 2-3x do měsíce noční směny, a 2 víkendové dny, jinak jsou u nás možné dlouhé, krátké týdny a nově i možnost 12h směny (podle Vašich preferencí)
Co si představit pod pojmem development zákazníka?
- znamená to, zjišťování aktuální spokojenosti zákazníka s využívanou službou a hledání cesty, jak nalézt pro zákazníka maximálně vyhovující služby
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zprostředkujeme mu výměnu zastaralých služeb za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
- za samotný nástup obdrží bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu ještě dostavá Flexipassy v hodnotě 2.000Kč.
- v rámci týmu se může těšit na soutěže dárky, kterým se ho Teamleader snaží odměnit
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif a moje rodina a přátelé také
- stravenky dostává za každý odpracovaný den
- může se zúčastnit v rámci svého profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu anebo teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostane 10.000Kč
Líbí se ti o čem je práce specialisty a chceš se k nám připojit?
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 16.1.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
- za dodržení docházky a flexibilitu ještě dostavá Flexipassy v hodnotě 2.000Kč.
- v rámci týmu se může těšit na soutěže dárky, kterým se ho Teamleader snaží odměnit
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif a moje rodina a přátelé také
- stravenky dostává za každý odpracovaný den
- může se zúčastnit v rámci svého profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu anebo teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostane 10.000Kč
Líbí se ti o čem je práce specialisty a chceš se k nám připojit?
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 16.1.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2879235
Datum zveřejnění: 6.1.2017
2017-01-06
lokalita: Okres Ústí nad Labem Pozice: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 14 000 - 25 000 Kč/měs.