Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer týmu call centra
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Hornopolní 3314/38, Okres Ostrava
Hornopolní 3314/38, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.02.2017
01.02.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro naše call centrum satelitní televize Skylink hledáme nového manažera týmu.
Hledáme někoho, kdo má s vedením lidí již zkušenosti, prostředí call center mu není cizí a má zkušenosti s prodejem. Práce s lidmi ho baví, chápe však i její náročnost. Dokáže sledovat výsledky, čísla, ale i růst a rozvoj členů svého týmu.
Co našeho nového manažera čeká?
- zajímavé mzdové ohodnocení
- samostatná práce plná výzev
- příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
- tým plný skvělých lidí, rozumné a moderní manažery
- práce pro skvělého klienta satelitní televizi Skylink
- spolupráce na náboru vlastních členů týmu
Co je náplní práce našeho teamleadera?
- hodnotí a pracuje s týmem na jejich rozvoji
- sleduje výsledky jednotlivců a celku, společně hledají možnosti jak být lepší
- reportování výsledků
- individuální projekty v rámci rozvoje call centra
- nepokládání mezí kreativitě a motivaci týmu
- zpracování reportů na denní, týdenní a měsíční bázi
- být součástí výběrových řízení na další členy týmu
Zaujala Vás tato nabídka?
Cítíte, že můžete být náš další teamleader? Čtěte dále a podívejte se, co od našeho nového kolegy čekáme.
Kdo je náš teamleader?
- příjemný a odolný člověk
- má praxi z call centra na pozici TL nebo zástupce TL minimálně 2 roky - PODMÍNKOU!
- nevadí mu zpracování reportů
- jeho styl vedení lidí, není jen o prázdných slovech, ale na lidech, společnosti a výsledcích mu opravdu záleží
- náš teamleader vidí stejný cíl jako my a pomůže nám ho dosáhnout
- angličtinu zvládá na komunikativní úrovni - VÝHODOU
Pro přihlášení se do výběrového řízení prosím zašlete Váš životopis v češtině i angličtině, životopis prosím zašlete s fotkou a nezapomeňte na motivační dopis.
Hledáme někoho, kdo má s vedením lidí již zkušenosti, prostředí call center mu není cizí a má zkušenosti s prodejem. Práce s lidmi ho baví, chápe však i její náročnost. Dokáže sledovat výsledky, čísla, ale i růst a rozvoj členů svého týmu.
Co našeho nového manažera čeká?
- zajímavé mzdové ohodnocení
- samostatná práce plná výzev
- příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
- tým plný skvělých lidí, rozumné a moderní manažery
- práce pro skvělého klienta satelitní televizi Skylink
- spolupráce na náboru vlastních členů týmu
Co je náplní práce našeho teamleadera?
- hodnotí a pracuje s týmem na jejich rozvoji
- sleduje výsledky jednotlivců a celku, společně hledají možnosti jak být lepší
- reportování výsledků
- individuální projekty v rámci rozvoje call centra
- nepokládání mezí kreativitě a motivaci týmu
- zpracování reportů na denní, týdenní a měsíční bázi
- být součástí výběrových řízení na další členy týmu
Zaujala Vás tato nabídka?
Cítíte, že můžete být náš další teamleader? Čtěte dále a podívejte se, co od našeho nového kolegy čekáme.
Kdo je náš teamleader?
- příjemný a odolný člověk
- má praxi z call centra na pozici TL nebo zástupce TL minimálně 2 roky - PODMÍNKOU!
- nevadí mu zpracování reportů
- jeho styl vedení lidí, není jen o prázdných slovech, ale na lidech, společnosti a výsledcích mu opravdu záleží
- náš teamleader vidí stejný cíl jako my a pomůže nám ho dosáhnout
- angličtinu zvládá na komunikativní úrovni - VÝHODOU
Pro přihlášení se do výběrového řízení prosím zašlete Váš životopis v češtině i angličtině, životopis prosím zašlete s fotkou a nezapomeňte na motivační dopis.
Informace o náboru
Hledáme kolegu, který zapadne do našeho kolektivu a bude na stejné vlně jako my.
Pro přihlášení se do výběrového řízení prosím zašlete Váš životopis v češtině i angličtině, životopis prosím zašlete s fotkou a nezapomeňte na motivační dopis.
Předem Vám děkujeme a těším se na Vás.
Pro přihlášení se do výběrového řízení prosím zašlete Váš životopis v češtině i angličtině, životopis prosím zašlete s fotkou a nezapomeňte na motivační dopis.
Předem Vám děkujeme a těším se na Vás.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2879393
Datum zveřejnění: 6.1.2017
2017-01-06
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Team leader, Telemarketingový pracovník, Vedoucí prodejny/provozu Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.