Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Poradce pro český trh 139 Kč/hod.
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Sokolovská 651/136A Sokolovská 651/136A, 186 00 Praha 8-Karlín, Hlavní město Praha
Sokolovská 651/136A Sokolovská 651/136A, 186 00 Praha 8-Karlín, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
13.02.2017
13.02.2017
Mzdové podmínky (brutto)
139 Kč/hod.
139 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zdravíme Vás!
Hledáte práci na částečný úvazek a zároveň chcete pracovat na pozici, na které se můžete realizovat? Tak jste tu správně! Jelikož právě nyní hledáme právě Vás. Budete pracovat pro Renault Retail Group CZ a.s. a stanete se součástí našeho projektu.
Kontaktujte nás ještě dnes a začněte s námi spolupracovat!
Denní náplň práce poradce?
- komunikuje s klienty po telefonu, chatu nebo emailu
- zaměřujete se na zjištění spokojenosti klientů
- zjišťujete jim dále klíčové informace o modelech automobilů francouzské automobilové značky
- vyhledává odpovědi na jejich dotazy, zajišťuje doplňkový servis s maximálním nasazením
- pracuje v týmu od pondělí do pátku ve směnném provozu
- má možnost si směny plánovat
- doba směny je 2,5-3 h/denně
- během prvních 2 dnů si vylepšuje znalosti v dané oblasti, a to v rámci školení
Hledáte práci na částečný úvazek a zároveň chcete pracovat na pozici, na které se můžete realizovat? Tak jste tu správně! Jelikož právě nyní hledáme právě Vás. Budete pracovat pro Renault Retail Group CZ a.s. a stanete se součástí našeho projektu.
Kontaktujte nás ještě dnes a začněte s námi spolupracovat!
Denní náplň práce poradce?
- komunikuje s klienty po telefonu, chatu nebo emailu
- zaměřujete se na zjištění spokojenosti klientů
- zjišťujete jim dále klíčové informace o modelech automobilů francouzské automobilové značky
- vyhledává odpovědi na jejich dotazy, zajišťuje doplňkový servis s maximálním nasazením
- pracuje v týmu od pondělí do pátku ve směnném provozu
- má možnost si směny plánovat
- doba směny je 2,5-3 h/denně
- během prvních 2 dnů si vylepšuje znalosti v dané oblasti, a to v rámci školení
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jaká bude Vaše odměna za práci?
- fixní plat 139 Kč/hod
- při doporučení známého nebo rodinného příslušníka získáte také velmi zajímavou finanční odměnu
- dalším benefitem je multisportkarta, pro Váš aktivní odpočinek
- získáte také neomezený datový tarif za atraktivní cenu
- a pro dostatek sil a energie celého týmu Vám zajišťujeme nápoje na pracovišty, a ty jsou pro všechny zcela zdarma (káva, latte, mocca)
- fixní plat 139 Kč/hod
- při doporučení známého nebo rodinného příslušníka získáte také velmi zajímavou finanční odměnu
- dalším benefitem je multisportkarta, pro Váš aktivní odpočinek
- získáte také neomezený datový tarif za atraktivní cenu
- a pro dostatek sil a energie celého týmu Vám zajišťujeme nápoje na pracovišty, a ty jsou pro všechny zcela zdarma (káva, latte, mocca)
Informace o náboru
Připojte se do týmů poradců!
Máte o práci zájem a chcete se přihlásit do výběrového řízení nebo máte nějaké další dotazy ?
Datum nástupu je už 13.2.2016.
Pošlete své CV nebo nás kontaktujte telefonicky.
Máte o práci zájem a chcete se přihlásit do výběrového řízení nebo máte nějaké další dotazy ?
Datum nástupu je už 13.2.2016.
Pošlete své CV nebo nás kontaktujte telefonicky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Ideální člen týmu by měl být:
- zodpovědný, přátelský a flexibilní s proklientským cítěním, rád komunikuje s lidmi a má příjemné vystupování
- dokáže během hovoru se zákazníkem současně pracovat s PC v systému
- zodpovědný, přátelský a flexibilní s proklientským cítěním, rád komunikuje s lidmi a má příjemné vystupování
- dokáže během hovoru se zákazníkem současně pracovat s PC v systému
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2920391
Datum zveřejnění: 3.2.2017
2017-02-03
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 139 Kč/hod.